31 C
תל אביב
15 ביוני 2024
ליכודניק
כללי

שיתוף פעולה נדיר: חברת הקונגרס אליס סטפניק השתתפה בכנס שיזמו ח״כ דן אילוז עם משה טור פז

ברקע של לחצים משמעותיים מהצד האמריקני שמופעלים על ישראל בעקבות מלחמת חרבות ברזל, כאשר המטרה המרכזית של האדמיניסטרציה האמריקנית לקדם פתרון דו-צדדי לסכסוך הישראלי-פלסטיני. מאז ומתמיד,  מדיניות החוץ האמריקנית ביחס למזרח התיכון שמה את הסכסוך בין הישראלים לפלסטינים בראש רשימת העדיפויות.

בעקבות תוצאות המלחמה והאירועים המשמעותיים בשטח, עלתה דרישה חריפה מארה״ב וארגונים בינ״ל לעצירת הקרבות ברצועת עזה וליציאת כוחות צה״ל מהרצועה. לאור המטרה ששמו ביציאת הכוחות מרצועת עזה  ישנם סיכונים לא רק לאזרחי האזור אלא גם להישגי המדיניות הישראלית, כולל סילוק איומי הטרור והביטחון הלאומי.

בתחום הזה,  חברי הכנסת דן אילוז מטעם הליכוד ומשה טור פז מטעם יש עתיד, בשיתוף פעולה נדיר, נטשו את הגבולות הפוליטיים ויזמו אירוע מיוחד. יחד עם נציגי ממשל אמריקניים, השקיעו מאמצים לקדם דיאלוג בין חברי הכנסת מהאופוזיציה והקואליציה, במטרה לברר את דרכי התקשורת העתידיות ולחקור אפשרויות שיתוף פעולה בין ישראל וארצות הברית.

במהלך האירוע החשוב בכנסת, נכחו גם יו״ר הכנסת אמיר אוחנה, המשפיען יוסף חדאד וחברת הקונגרס וידידת ישראל, אליס סטפניק, מטעם המפלגה הרפובליקנית. נקודת המפגש בין הצדדים מציעה הזדמנות לשפר את ההבנה האמריקנית לגבי האתגרים האידיאולוגיים והפוליטיים שמול ישראל, וגם לקדם יצירת פתרונות משותפים שיעזרו בקידום הפרויקט המשותף של שתי המדינות.

בתגובתו של ח״כ אילוז על רקע האירוע הבהיר: “אם ישראל תצטרך לעמוד לבד במלחמה הקיומית נגד החמאס, היא תעשה זאת. אבל מדינת ישראל לא עומדת לבד. היא עומדת, ביחד עם חברים טובים בעולם, וחברת הקונגרס סטפניק היא קול בולט של ידידות עם ישראל. אמשיך להילחם למען מדינת ישראל בקונגרס, בפרלמנטים בכל העולם, בתקשורת ובכל מקום אחר”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח״כ רגב: בנט מפוחד וחסר ביטחון

מערכת ליכודניק

הדלפות המשטרה : מה ולמה

רונית טלבי

בחזרה ל – 73′ : פרק רביעי – “עובדים עלינו במסר”

אלי חזן

ריח בחירות חזק

אריק זיו ויזר

מי לא יהיה בכנסת הבאה, זוהר או חזן?

אריק זיו ויזר

 נפרדים מראש העיר אלי ברדה

רועי אזולאי
דילוג לתוכן