26 C
תל אביב
8 במאי 2024
ליכודניק
בחירות 2013

בריונים ממפלגת העבודה ניסו לפוצץ הרצאה של שר האוצר

מפריעים מקצועיים של מפלגת העבודה הפריעו להרצאה של השר יובל שטייניץ בועידת כלכליסט “תחזיות 2013”

 

הועידה נפתחה במושב פוליטי שבו נתבקשו פוליטיקאים להציג את משנתם הכלכלית. תחילה נאמו שלי יחימוביץ’, ציפי לבני, ויאיר לפיד. כשהוזמן שר האוצר לבמה, החלו קריאות ביניים. פעמים רבות קטעו את דבריו בצעקות נבובות, וניסו לסתור דברים שאמר. ההפרעות לא היו מצד כל הקהל, אלא רק משתי קבוצות של אנשים שהתמקמו בשני אזורים באולם הדיונים. רוב הקהל הגיב בכעס על המפריעים וניסה להשתיק אותם, אך ללא הצלחה. לפחות אחד מהמפריעים זוהה בוודאות כעובד במטה הבחירות של מפלגת העבודה, ואחר נראה מגיע עם יחימוביץ’. יש לציין שיחימוביץ’ ולבני עזבו את הועידה בסיום הרצאותיהן, והשאירו מאחור את  חבריהן הצעקנים המקצוענים להפריע רק לשר האוצר, יובל שטייניץ. לאחר סיום המושב הפוליטי הסתלקו גם המפריעים מהועידה. ברור שהדיונים הכלכליים לא באמת מעניינים אותם.

 

יובל שטייניץ לא שת ליבו למפריעים והתעלם מהם. אבל הוא לא התעלם מדברי הדוברים והדוברות שלפניו. הוא סיכם את הצעותיהם הכלכליות במשפט “לפני שמדברים על חלוקת העוגה צריך לאפות אותה תחילה”. הפוליטיקאים מהשמאל הציגו כל מיני רפורמות על חשבון תקציב המדינה, ויאיר לפיד אף הציע לקצץ מהתקציב לחרדים ולהתנחלויות. יובל שטייניץ סיכם את הצעותיהם במלים “פופוליזם זול”. הוא הציג את הישגי הכלכלה הישראלית בתקופה של משבר כלכלי עולמי, והעלה על נס את העובדה שהמשק הישראלי צמח בשנים האחרונות בשיעורים הגבוהים ביותר בעולם המערבי, ואילו האבטלה אצלנו היא מהנמוכות ביותר, וממשיכה לרדת. הוא דיבר גם על הישגו האישי בועדת שישינסקי שתוצאותיה יכניסו לקופה הציבורית 400 מיליארד שקלים ב30 שנה.

 

עם זאת הזהיר שטייניץ שהמשק הישראלי עדיין נמצא בסכנה בגלל המשבר העולמי, ולכן יש להיערך בצורה שונה מזו שהציגו יחימוביץ ולבני. “אנחנו מציעים מנהיגות כלכלית אחראית ודינמית שהצילה את המשק הישראלי, ותדע לטפל בכלכלה לפני שתהיה פה קטסטרופה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קטי שטרית ובית שמש יצביעו ליכוד ?

אלי חזן

מילר כיכב באוסטרובסקי רעננה

אלי חזן

חשיפה : מצנח הזהב של צחי

אריק זיו ויזר

כבר מפילים על ביבי את התיק

אריק זיו ויזר

גדעון סער ואיוב קרא נפגשו עם 1000 פעילים דרוזים

אלי חזן

המטה החרדי בליכוד: עושים היסטוריה

אלי חזן
דילוג לתוכן