21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

גדעון סער ואיוב קרא נפגשו עם 1000 פעילים דרוזים

שר החינוך ויו”ר מטה הבחירות של הליכוד יחד עם סגן השר ח”כ איוב קרא ערכו קיימו השבוע מפגשים בישובים הדרוזים בצפון ונפגשו עם כ-1000 פעילים פוליטיים של התנועה

 

גדעון סער ואיוב קרא סיירו השבוע במספר כנסי פעילים בכפרים דרוזיים בצפון, ונפגשו עם כאלף פעילי ליכוד ביתנו.

 

באחד הכנסים הגדולים בהם השתתפו השר גדעון סער וסגן השר איוב קרא, התייחס שר החינוך לספקולציות העולות בימים האחרונים באשר למינויו הצפוי לשר האוצר בממשלה הבאה: “אנו עדיין בתוך המערכה עצמה ויש לנו מטרה אחת כעת והיא להביא כמה שיותר מצביעים של הליכוד לקלפיות ולכן כל דיבור אחר על איוש תפקידים בממשלה הבאה הם דיבורי סרק חסרי אחריות.עלינו לנצח בגדול בבחירות הללו ואז להגיע לשולחן המו”מ הקואליציוני שאנו גדולים ומחוזקים”.

 

כמו כן, התייחס השר לסיכויי הליכוד ביתנו ואמר שהוא אופטימי לגבי מספר המנדטים שהמפלגה תקבל בבחירות וציין שבתקופה האחרונה חלה תפנית והואטה עד בוטלה זליגת המנדטים לעבר מפלגתו של נפתלי בנט. “ישנה עלייה במספר המנדטים”, אמר סער,  “וזה מתרחש יום יום וכל הליכודניקים והמתלבטים שבים הביתה ויצביעו מחל.”

 

סער, כשר חינוך, ביקש גם להתייחס לפרשת הכאת המורה בבית הספר בהוד השרון ואמר: “יש לגלות אפס סובלנות לאלימות נגד מורים, לא אתן שמורים יספגו מהלומות מהורים של תלמידים ולא חשוב מהי הסיבה. אני לא מקבל בכלל שישנה אלימות בתוך כותלי בית הספר ומחוצה לו ובוודאי שאני מתנגד בחריפות שאבא של תלמיד יכה מורה. זו חצייה של קו אדום שאני לא מוכן לעבור. לא ארשה שום אלימות נגד מורים ולא נגד תלמידים ואני מגלה אפס סובלנות לתופעות הללו ואני בטוח שבמקרה בהוד השרון יוגש כתב אישום והאב יעמוד לדין פלילי על הכאת עובד ציבור”.

 

סגן השר איוב קרא ציין כי הופתע לגלות בפאנל בחירות בטכניון בחיפה את מנחה הפאנל, פרופסור דן שכטמן, זוכה פרס נובל לכימייה לשנת 2011, נוקט בקו פוליטי. “פרופסור דן שכטמן נהג באופן מחפיר כאשר הביע עמדה פוליטית נגד הליכוד וממשלת נתניהו וקרא למפלגות השמאל להתלכד ולהפיל את הממשלה משום שזו ממשלה רעה. הדברים הללו של פרופסור שכטמן התקבלו ברוגז רב ובאי הבנה משום שכמנחה היה עליו לנהוג באובייקטיביות ונטולת פניות ועל כך זעמי הרב”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סקר סופ”ש: הליכוד ביתנו ממשיך להוביל

אלי חזן

מצפון מתחיל מרד סניפים

אריק זיו ויזר

האם דנון חושק בתיק השיכון?

אלי חזן

בוגי: “ראש הממשלה הוכיח שיש לישראל כיוון”

אלי חזן

מטה הבחירות בכפר סבא: אורן כהן מונה ליו”ר

אלי חזן

צעירי רעננה חיזקו את נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן