29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

מילר כיכב באוסטרובסקי רעננה

ביום שישי האחרון התקיים פאנל פוליטי בתיכון אוסטרובסקי רעננה, ואת הליכוד ביתנו ייצג חבר הכנסת אלכס מילר שגילה יכולות נאום ושכנוע מרשימות

 

 

כמיטב המסורת, גם בתיכון אוסטרובסקי ברעננה התקיים ביום שישי האחרון פאנל בחירות, ובו נטלו חלק מאות מורים ותלמידים שבאו להאזין לנציגי המפלגות מרצים את מצעי האידיאולוגיות.

 

את הליכוד ביתנו ייצג נאמנה חבר הכנסת אלכס מילר, אשר נתן ביטוי מופתי ומרשים למשנת הליכוד ביתנו ולהישגי ממשלת נתניהו.

 

הפאנל התנהל כשברקע ראיונו של יו”ר הבית היהודי נפתלי בנט בתכניתו של ניסים משעל, בו אמר בין היתר כי אם יידרש לפנות יהודים מצפונו לא יאפשר לו לעשות כן.

 

ח”כ אלכס מילר לא נותר אדיש לדברים,  דחה אותם נחרצות והציגם כ- “הזויים”. מילר נימק את הדברים בכך שבמדינה דמוקרטית, בה הצבא כפוף להחלטות הדרג המדיני, אין לאפשר דרור לחיילים ולמפקדים לסרב פקודה.

 

“אסור שתהיה סרבנות לא מצד ימין ולא מצד שמאל” אמר ח”כ מילר באופן שאינו משתמע לשני פנים, והדגיש כי סרבנות היא ראשית חורבנה של הדמוקרטיה ושלטון החוק.

 

בנאומו התייחס מילר גם לשאלת ההסדר המדיני והדגיש כי במשך ארבע שנות ממשלת נתניהו, אבו מאזן סירב בעיקשות להגיע לשולחן המו”מ בתירוצים שונים ומשונים. זאת חרף ההחלטה להקפיא את התחלות הבנייה ב-2010 של ממשלת ישראל.

 

באשר לבנייה בירושלים ציין ח”כ מילר כי הממשלה מחויבת לבנות בעיר הבירה שלה ובכל מקום בעיר הבירה. “הדבר דומה לאיסור על בנייה בלונדון שבאנגליה או בבוקרשט ברומניה או בכל מדינה אחרת. המדינה מחויבת לבנות בבירתה ירושלים שהיא בירתה לנצח נצחים וכל מי שטוען שאין לישראל מנדט לבנות בירושלים מגבה את שונאי ישראל בעולם”.

ח”כ מילר, שכיהן כיו”ר וועדת החינוך של הכנסת, התייחס להישגי הממשלה בתחום החינוך אמר כי הוועדה בראשותו עשתה עבודה רבה בתחום וציין לשבח את שר החינוך,גדעון סער, “שתוצאות מדיניותו ומנהיגותו הובילה את תלמידי ישראל לצמרת החינוך העולמית”.

הפtנל נמשך כשעתיים וחצי והיה מעניין, מסקרן ומלא בהפתעות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יעלון מדגיש : סרבנות שלילית

אלי חזן

אין הפוסל כי אם במומו פוסל – על חופרי ומוסר כפול

אלי חזן

אדלשטיין: “הציבור הדתי מבין שמפלגה גדולה היא הדבר הנכון”

אלי חזן

“מילה, זו מילה” – לפחות בדרך כלל

אלי חזן

חשיפה : מצנח הזהב של צחי

אריק זיו ויזר

מבחן חולון למטה הבחירות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן