22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

שוקי אוחנה : “ההתנהלות של איתן ודנון פגעה בליכוד”

הרוחות בליכוד מסרבות להירגע בעקבות הועידה האחרונה. שוקי אוחנה מפנה אצבע מאשימה כלפי השר מיקי איתן וח”כ דני דנון

 

 

אף על פי שביום ראשון הקרוב יחלפו שבועיים מאז הועידה האחרונה, ועידה שבה התפרצו יצרים שליליים בהתמודדות על נשיאות ועידת הליכוד, הרי שהשיח בתנועה בכל הקשור לנושא נשאר ער. אפילו ער מאוד.

 

שוקי אוחנה מצפת, אחד המועמדים שסומנו כפייבוריטים לניצחון במחוז הגליל והעמקים, אמר אמש לליכודניק : “מה שהיה בועידה האחרונה רק גרם נזק לליכוד. היה ניתן לעשות את פתיחת הועידה בצורה אחרת”.

 

אוחנה הפנה אצבע מאשימה כלפי ח”כ דני דנון והשר מיקי איתן. “לא מובנת לי התנהלותם. לצאת נגד יו”ר התנועה זה דבר שבסופו של דבר פוגע בליכוד. הועידה האחרונה לא הוסיפה לנו כבוד. אני קורא לכולם להתאחד אחרי ראש הממשלה. הפעילות האנטי של דני דנון ממש מטרידה אותי ולא לרוחי וגם לא מוסיפה לו נקודות. הדברים נכונים גם לגבי השר מיקי איתן”.

 

אוחנה הוסיף ואמר : “אנו מריצים עצומה של כלל חברי מרכז וסניפי הליכוד הקוראת להם להסיר את מועמדתם ולתמוך בראש הממשלה-דבר שבסופו רק יחזק את התנועה. כפועל יוצא לכך יש להדגיש שלא יכולה להיות סיטואציה שאנו צריכים להתמודד עם גיס חמישי מבית במקום להיות מאוחדים וחזקים  כתנועה”.

 

 

שוקי אוחנה נחשב כיום לאחד האנשים החזקים בצפון. הדבר בא לידי ביטוי במבחן התוצאה שעה שגרף נצחונות בסניף צפת ובסניפים מסביב ואף אביו נבחר למקום הראשון במייסדים. הוא הקים את “פורום גליל, גולן והעמקים” ו”המטה לאיחוד סניפי הצפון” אשר רוב חבריו ניצחו במקומות בהם התמודדו בבחירות לועידת הליכוד. כמו כן, הוא משמש 

כחבר מועצת העיר צפת ויו”ר סיעת הליכוד.

 

השר מיקי איתן וח”כ דני דנון העדיפו לא להגיב.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מתמודד שאולי יהווה הפתעה ? הרצל עכו הגיש מועמדותו ליו”ר המרכז

אלי חזן

הראשון בספטמבר וצחי לא בא לעבודה במצודה

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף מעלות

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף רחובות

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף קרית מלאכי

אריק זיו ויזר

נתניהו וישראל כ”ץ הורסים את הליכוד/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן