29.2 C
תל אביב
27 ביולי 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

עיתון מצרי חושף: מגעים לשחרור טראבין בחג הקורבן

סגן השר איוב קרא פועל לשחרורו של עודה טראבין, כך על פי מקורות במצרים. 

 

העיתון המצרי אלסבאח חשף אמש בכתבת שער מרכזית כי מתקיימים מגעים לשחרורו של עודה טראבין. המגעים מתקיימים בין אחד מראשי האופוזיציה שסומן במצרים כאחד המתנגדים הגדולים לנורמליזציה עם ישראל, מר עאדל אלסאמולי, לבין סגן השר איוב קרא (ליכוד).

עיתון הבוקר הנפוץ במצריים (אלסבאח) חשף שמות 67 אסירים מצריים שרובם בדווים מסיני, המועמדים להיכלל בעסקת חילופין תמורת עודה טראבין המואשם בריגול לטובת ישראל, ומצדו, עאדל אלסאמולישמקום מושבו במרוקולא הכחיש את דבר קיום המגעים עם סגן השר קרא, וחשף דבר קיום מפגשים אינטנסיביים בחודשיים האחרונים שהאחרון ביניהם היה בפריז בחודש ספטמבר, בין נציג מפלגתו שלא חשף את שמו, לבין ראש לשכת סגן השר קרא לשם השלמת העסקה, ושלאחריה שוחח בעניין זה עם שר החוץ המצרי מחמד עומרו, ועם ראש הממשלה האשם קנדיל כדי שהעסקה תתבצע לפני חג הקורבן .

סגן השר קרא אומר במהלך סמינר לראשי רשויות במגזר הלא יהודי שנערך בנהריה: “אעשה כול דבר כדי להחזיר כול אזרח ישראלי היושב בכלא בגלל תמיכתו בישראל וסרב להגיב על תוכן הדברים שפורסמו במצריים “, והוסיף: ” כל הזמן מתקיימים מגעים כאשר אחד מבנינו נחטף או נשבה, והעיתונים תמיד מחפשים את האייטם החם , מה שחשוב במשוואה הזו לראות את כל השבויים והחטופים והנעדרים שבים בשלום לביתם ” .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן השר איוב קרא בכנס פעילים ברעננה

אלי חזן

ישוב דרוזי חדש בגליל המערבי

אריק זיו ויזר

פני הדרוזים לשלום

אלי חזן

איוב קרא: “אני קורא להנהלת כיתן להתגמש”

אלי חזן

סגן השר קרא לצלב האדום; “מצפים לבגרות מדינית מסוריה”

אריק זיו ויזר

מקום חמישי לאיוב קרא

אלי חזן
דילוג לתוכן