20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

ישוב דרוזי חדש בגליל המערבי

משרד ראש הממשלה בוחן הקמת ישוב דרוזי חדש בגליל, במסגרת מאמציו לפתור את בעיית הדיור הקשה במגזר הדרוזי.

כך הוצג היום בישיבת מטה שהתקיימה אצל מנכ"ל משרד ראש המשלה איל גבאי ביוזמת סגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא.

עוד השתתפו בישיבה: מ"מ מנהל מינהל מקרקעי ישראל רונן כהן,  מנהלת מחוז צפון במשרד הבינוי והשיכון שלומית מור, יו"ר ההסתדרות הציונית אברהם דובדבני, ונציגים נוספים ממשרדי הממשלה הרלוונטיים.

מטרת הישיבה הייתה להניע עבודת מטה ממשלתית להקמת יישוב דרוזי חדש באזור הגליל המערבי.  יוזמה זו שהעלה סגן השר איוב קרא בישיבת הממשלה  הינה המשך לפעילות ממשלת ישראל לפיתוח הישובים הדרוזים  וצמצום פערים, בדגש על מתן מענה למצוקת הדיור, בראשה תוכנית החומש שאישרה הממשלה השנה, בהיקף של 680 מליון ₪ למטרות אלו. במסגרת תוכנית זו ישווקו עד לסוף השנה כ- 1000 יחידות  דיור לחיילים משוחררים בישובים הדרוזים.

סגן השר קרא אמר בסיום הישיבה: "אני מברך את מנכל משרד רה"מ אייל גבאי על ההיענות ושיתוף הפעולה, אני חושב שזו זכות גדולה אחרי כל כך הרבה שנים שמתקיימת יוזמה כזו ברוכה וצריכים לעשות הכול כדי שתוכנית זו תצא לפועל מהר ככל האפשר, כיח רק הממשלה הזו הבינה את הבעיות הקשות של הדרוזים למרות דברי הרפש והניסיון לפגוע בנו.

ממשלה הזו הקצתה מיליארד ו600 מליון לדרוזים ביחד עם כיסוי הגירעונות וזאת בנוסף לתקציבים השותפים.והקמת יישוב חדש הינה גושפנקה והיסטוריה שמאמתת את דבריי ובחודש הקרוב יחולקו 1000 יחידות דיור חדשים לזוגות צעירים וזו משנה תוקף איך הממשלה הזו



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בין ברק לפארס

אריק זיו ויזר

סגן השר קרא מציג : ההסתערות על אפריקה לקראת ספטמבר

אריק זיו ויזר

על "עובדה" ושקרים אחרים…

אריק זיו ויזר

"חיסול עאסף שאוקת : מכת מחץ למשטר אסד"

אלי חזן

רווחה אקטיבית

אלי חזן

מוכתר חברון: אין בסיס להקמת מדינה פלסטינית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן