23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
שבח שטרן
בליכוד

מלוכדים בלי אנגלסמן

הנהגת המתנחלים בליכוד מתפלגת : אנגלסמן בחוץ בעקבות התמיכה שלו בגדעון סער. העימות שהחל לפני כבר כמה חודשים נחשף בעקבות הבחירות המקדימות בליכוד.

המבחן האמיתי יהיה בקלפי: מי יביא תמיכה גדולה יותר : האידאולוגיים או עסקנים קטנים?

הודעתו של חברנו שבח שטרן:

חברים.

המטה הלאומי בליכוד ככזה כבר אינו קיים!

הנהלת המטה שכללה אותי, שבח שטרן, את נתן אנגלסמן ואת ישי מרלינג התפרקה בהסכמה הדדית לפני חודשים אחדים, בגלל חוסר הסכמה בין נתן לבין חברי ההנהלה האחרים לגבי דרך ההתנהלות הפוליטית, ובגלל חוסר יכולת להמשיך לתפקד יחדיו, למרות המוטיבציה הרעיונית המשותפת.

ישי, אני ועוד חברים רבים שותפים להתארגנות חדשה בשם “מלוכדים”, שממשיכה לקדם את ענייני ארץ ישראל וההתיישבות על פי אותם עקרונות. מאז הפרידה פקדנו כבר מאות רבות של חברים חדשים וממשיכים לפעול במלוא המרץ מול נבחרי הליכוד.

אני אקבע עמדה לגבי הפריימריז הקרובים לראשות התנועה לאחר בירור ושיקול דעת, במטרה לממש את המטרה העיקרית של פעילותי הממושכת בליכוד: החלת ריבונות מדינת ישראל ביהודה ושומרון וחיזוק ההתיישבות בה.

נפרדנו כחברים איש איש לדרכו הפוליטית. כל הודעה שיוצאת בשם המטה הלאומי בליכוד מכאן והלאה היא על אחריותו הבלעדית של ידידי ורעי – נתן אנגלסמן, אך אינה מחייבת אותי ואת חברי.

שבח שטרן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“תכלת לבן” – צעד בדרך ל”מהפך”

אלי חזן

קונסטרוקטיביזם עדתי בליכוד – מלוי ועד כחלון

סיעת הליכוד ברעננה מברכת את חבריה לרגל אירועיהם

אלי חזן

השנה משריינים : האזכרה לזכרו של ראש הממשלה מנחם בגין

דודו חיים

פורום נאמני הליכוד וחוג ‘דרכך דרכנו’ במרכז הליכוד מזהירים מפני שחרור המחבלים

אלי חזן

כנס צעירים עם השר כץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן