20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

מוקירים את שמיר

מפגן ענק של כבוד לרוה"מ שמיר ולמכובדי העדה האתיופית לרגל 20 שנה למבצע בארגונו של גדי יברקן

ביום שלישי ה27-07-11 נערך כנס מרשים במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים במלאת 20 שנה למבצע שלמה ובסימן הוקרה לראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר(ייבדל לחיים ארוכים)ולקייסים המכובדים של העדה האתיופית.

 

ארוע מרגש במיוחד זה אורגן ע"י גדי יברקן (ובעזרתו הנדיבה של מרכז מורשת מנחם בגין)אותו כינה מר יאיר שמיר(בנו של רוה"מ לשעבר יצחק שמיר) כאיש רב פעלים בלתי נלאה.

 

בכנס נכחו 1058 איש ואישה (נתון רשמי) ובין המכובדים היו יו"ר הכנסת ח"כ ראובן ריבלין אשר נשא דברים,הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ אשר השתתף במבצע ונשא דברים,רא"ל (במיל')אמנון ליפקין שחק מפקד המבצע,סגן יו"ר הכנסת ח"כ אופיר אקוניס,שר החינוך גדעון סער אשר נשא דברים,מפקד חיל האויר לשעבר אליעזר שקדי ,אלופים במיל' ועוד מכובדים רבים ומיוחדים ובראשם כמובן הקייסים המכובדים של העדה האתיופית המדהימה.

 

במהלך הערב הוקרנו סרטונים של רוה"מ שמיר שריגשו מאד את כולנו וסרטונים של המבצע עצמו. רוה"מ בנימין נתניהו שיגר ברכה מצולמת לכבוד ערב מיוחד זה.

 

הוענקו פרסי הוקרה לרוה"מ שמיר (אותו מכנים בני העדה האתיופית במילה הכל כך מרגשת "אבא") ,למשפחתו ולקייסים הנכבדים של העדה.

 

 גדי יברקן מארגן האירוע נשא דברים וריגש בדבריו את הנוכחים ואת בני משפחתו של מר שמיר,ולצד התשבוחות ידע גדי גם לדרוש בשם בני העדה האתיופית כי תטופלנה הסוגיות הייחודיות אשר איתן מתמודדים\ות בני\ות העדה האתיופית וכן ציין כי בנוסף לסוגיות הנ"ל מתמודדים בני העדה גם עם הבעיות אשר איתן מתמודד כל אזרח אחר בתקופה מורכבת זו.

 

גדי יברקן זכה בסיום הטקס למתנת הוקרה מיוחדת מהקייסים המכובדים ולמחיאות כפיים ממושכות מהקהל הרב אשר פקד את המקום.

 

בסיום הערב ניתן היה להבחין בחיבוק החם ובנשיקות להן זכה גדי יברקן מחברי קבוצתו שהגיעו מכל קצוות הארץ ע"מ לקחת חלק בערב שכולו מתן כבוד. בין החברים הטובים ניתן היה להבחין בלילך דרשר,שלומי גבאי,עמיחי גרינוולד,מודי סעד,אהרון טפיירו,אלעד ברשן,גבי יחיא,נעה פרי,יגאל כהן וחברים נוספים , וכמובן שלא נשכח לציין את החברים מצעירי הליכוד שהגיעו עם עומרי אקוניס.

 

היות ובינתיים הלכה לעולמה שולמית שמיר,אשתו של יצחק, נצרף גם את השתתפותנו בצער המשפחה ושלא תדע המשפחה עוד צער לעולם,מי ייתן ותהה נשמתה של האישה המיוחדת הזו צרורה בצרור החיים.

 

 נוכחנו בערב מיוחד שבא כהצדעה לעדה יחידה,מיוחדת ומדהימה ולאיש ענק שזכינו אנו וזכתה מדינת ישראל כי יוביל אותה אז בימים.על אנשים כשמיר נכתב "אשרי האיש אובד חייו בנתיב חזון אשר חצב",האיש מעולם לא ויתר על חזונו ועל פיו חי ופעל.כן ירבו מנהיגים שכאלה ובהצלחה גדולה למנהיגים של ימינו אנו.

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"חייבים לראות בעינים – לא שונה מפרברי ניו יורק סיטי וניו ג'רזי".

אלי חזן

לוד בעדיפות לאומית. האמנם לאחר כל השנים?

אריק זיו ויזר

מסיקה : רק ועדת חקירה חיצונית תשיב את אמון הציבור.

דוד אבבה: אולי אני לא הכי הכי אבל אני הכי אמיתי:"

אריק זיו ויזר

אלימות ברוטאלית של תומכי שמאל בהתיישבות ביו"ש

אלי חזן

חגיגות עצמאות נרחבות בשומרון

אלי חזן
דילוג לתוכן