20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

לוין : “אני משוכנע שנכון לאפרת וליישובי הגוש שגשוג”

ח”כ לוין סייר היום באפרת וביישובי גוש עציון

יו”ר ועדת הכנסת, ח”כ יריב לוין (ליכוד), ביקר ביום ראשון (9.1.10) בעיר אפרת וביישובי גוש עציון הסמוכים לה בהזמנתם של ראש המעצה המקומית אפרת עודד רביבי וראש המועצה האזורית גוש עציון שאול גולדשטיין. הביקור החל בסיור שערך ח”כ לוין יחד עם ראש המועצה המקומית עודד רביבי, במהלכו נערך ביקור מרגש באוסף הכפתורים בביה”ס “עשה חיל”. ח”כ לוין הביע את התרשמותו הרבה מן היוזמה המקורית והחשובה המאפשרת את הנגשת סיפור השואה לילדים בגילאי בית הספר היסודי.
בהמשך ביקר ח”כ לוין במרכז החירום הרפואי החדש ביישוב ושיבח את התרומה המיוחדת של קהילת הרופאים ביישוב אשר נרתמה להקמת והפעלת המרכז.
ח”כ לוין ביקר גם בשכונות השונות ביישוב ועמד על הצורך הדחוף בחידוש הבניה למגורים ובהשלמת עבודות פיתוח המצויות באחריות משרד השיכון.

לאחר הסיור התקיים מפגש עם ראשי סניף הליכוד בעיר ועם חברי מועצת העיר. במהלך המפגש עמד ח”כ לוין על מחוייבותו לנושא ההתיישבות, כמו כן סיכם בפני החברים את פעילותו העניפה לסיוע למפעל ההתיישבות, הצביע על החשיבות שבהצטרפות לתנועת הליכוד ועל ההשפעה על הליכוד כמפלגת שלטון מבפנים. בסיום המפגש סוכם כי ח”כ לוין יגיש שורה של שאילתות לטיפול בבעיות נקודתיות אשר הועלו על ידי המשתתפים. ח”כ לוין הביע נכונות להמשיך את המאבק ואף העריך כי המאבק ישא פרי וחידוש הבניה באפרת יצא לפועל בתוך פרק זמן סביר, עוד במהלך תקופת כהונת הממשלה הנוכחית.

בסיור שנערך מוקדם יותר באותו היום במועצה האזורית גוש עציון צפה ח”כ לוין בחזיון האור קולי יחד עם ראש המועצה שאול גולדשטיין. בסיומו של הסיור סיכם ח”כ לוין ואמר: “באתי לחזק ויצאתי מחוזק מהעשייה הברוכה ומהעמידה האיתנה של תושבי אפרת וגוש עציון. אני משוכנע שנכון לאפרת וליישובי הגוש עתיד של בניה, פיתוח ושגשוג, ואני מחוייב להמשיך ולפעול למען ההתיישבות ביהודה ושומרון בכלל ובגוש עציון בפרט.”

בתום הביקור הביע ח”כ לוין את הערכתו הרבה ואת תודתו לראש המועצה עודד רביבי ולראש מועצת גוש עציון שאול גולדשטיין על הזמנתו לסיור ועל עבודתם החשובה והישגיהם הניכרים לעין כל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת השבוע – פרשת וישב

אריק זיו ויזר

מנהיגות יהודית הודעת אבל

אריק זיו ויזר

טענה קשה : “ידיעות אחרונות מנהל מערכת הסתה כנגד ההתיישבות” מאת:אלי חזן

אריק זיו ויזר

הליכוד נדרש לדון בסוגיית המצוקה של תושבי דרום תל אביב

אריק זיו ויזר

ליכודניק אבל על לכתו של אריה אליעזר מיכאליס ז”ל

עינר אביב

השעון שנעצר מלכת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן