19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

הליכוד גאה וצבעוני יותר מתמיד

בסקר הגדול ביותר עד כה שהתקיים בין גולשי האתר החדש של ליכודניק התברר שרוב גדול מהליכודניקים תומכים בפעילות קבוצת “גאווה בליכוד” ובעד שוויון זכויות לקהילת הלהט”ב (הומואים, לסביות, טרנסג’נדרס ובי-סקסואלים).

אומנם לא מדובר במדגם מייצג, אך 370 מגולשי האתר ענו על הסקר, המספר הגבוה ביותר של משתתפים בסקר יחיד באתר “ליכודניק” החדש עד כה. מתוכם יותר מ-64% הביעו תמיכה בלתי מסוייגת בפעילות ומטרות קבוצת הלהט”ב בליכוד “גאווה בליכוד”. מכאן עולה שבניגוד לניסיון מפלגות השמאל כמגנות זכויות האוכלוסייה הגאה, דווקא הליכוד הלאומי-ליברלי הוא שמהווה בית אוהד, מקבל ותומך לקהילת הלהט”ב.

דר’ חן קוגל: “יש לנו בית אוהב, מקבל ותומך”
לדברי סגן אלוף במיל’ וממייסדי “גאווה בליכוד”, דר’ חן קוגל, “עד כה הליכוד פעל לטובת הקהילה הגאה מבלי שזכה לתמיכתה המוצהרת – זאת למרות שממש כמו רוב אזרחי המדינה כך גם הלהט”בים הם ציונים גאים ולאומיים. בכוונתנו לדאוג שמעתה יהיו חברי ליכוד גאים רבים שיוקירו תודה לח”כים שעומדים לצד הקהילה, ויתמכו בהם כפי שהם תומכים בנו. כעת יש לנו בית בליכוד – ומתוצאות הסקר רואים שהבית הזה אוהב, מקבל ותומך”.

יו”ר “גאווה בליכוד”, דר’ אוון כהן, מבהיר שממשלת הליכוד וחבריה עשו ועושים רבות עבור הקהילה, וזאת גם במחיר חיכוכים עם גורמים בקואליציה שאינם מפגינים אהדה לנושא. “התקציבים שהפנה הליכוד למוסדות וארגוני הקהילה הגאה הם מהגבוהים ביותר עד כה, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם חברי הקהילה והדגיש את החשיבות של לחימה בהומופוביה וח”כים ושרים ורבים בליכוד הבהירו לנו שהם תומכים בנו – אין לנו ספק שכאן זה המקום שלנו”.

יו”ר “גאווה בליכוד”: נגייס את הקהילה לתמיכה בליכוד
בצד המחמאות לממשלת הליכוד ולראש הממשלה, מוסיף דר’ כהן שהדרך לשיוויון עוד ארוכה ושישנן עוד תחנות רבות בדרך, כגון הזכות להינשא, לאמץ ילדים ולקבל סיוע מדינה בהליכי פונדקאות, כפי ששאר אזרחי המדינה זכאים להן. לדבריו הקבוצה בראשותו תסייע לגייס תמיכה רחבה בצעדים הנדרשים לשוויון בתוך הליכוד, ומנגד תסייע לליכוד לקבל את קולותיהם של הומואים ולסביות לאומיים רבים.

“חשוב להבין שערך המשפחה והזוגיות חשוב לכולנו, וכתנועה שתומכת בערכים אלו, אין לי ספק שהליכוד היא זו שבסופו של דבר תניף את הדגל של נישואים אזרחיים והקמת משפחה גאה ובית גאה בישראל”, ציין דר’ כהן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התנ”ך – מקור הצדק שלנו

אריק זיו ויזר

גוברים הקולות בציבור הקוראים להקדמת יום הזיכרון לחללי צה”ל ביום אחד

אלי חזן

נס ציונה: ‘דירה למשתכן’ לזוגות צעירים בעיר

אריק זיו ויזר

בחזרה למאי 2012

עינר אביב

כשנתניהו פגש את ארנון

הרויזיוניסט

כך תדרכה “שלום עכשיו” בכירים בקונסוליה האמריקנית על הבניה בשומרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן