22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

למה תומכי נתניהו מתגעגעים לאורן הלמן – יומן פוליטי- אריק זיו

הבחירות המקדימות בליכוד,במי תומך שמעון גפסו, למה ועדת הבחירות אישרה את הריצה של דודו מור,האם ש"ס יכולה. השבוע שעבר עמד בסימן הבחירות המקדימות בליכוד. ביום שני, יום כינוס המרכז, כינס נתניהו את בכירי הליכוד אצלו בלשכה וכפה עליהם להסכים לפשרה של 12 סימונים במקום 10.

שם אחד מסמל את האנטגוניזם כלפי הצוות של נתניהו אפילו בקרב תומכי נתניהו – שלום שלמה.
שלום הוא היועץ שהוכיח בעבר כי נלחם למען נתניהו. ואולם, במהלך הבחירות המוניציפאליות התברר כי בכל אשר נגע הליכוד הפסיד. בנוסף, כאשר ראה כי נתניהו אינו מגיב להתרחשויות שוב היכה שלום את הליכוד לקראת הבחירות המקדימות וזאת משום שהתערבות נתניהו במחוזות אינה זכורה בעוצמה אפילו בתקופת שרון.
בעיתוני סוף השבוע הופיעה רשימת המומלצים של נתניהו. זהו רגע השיא בתופעת הנבזות של שלום שלמה. כבר ביום ראשון אמר לי ישראל יעקב, התומך מספר אחד בנתניהו וחבר ועדת הבחירות כי "כאשר אני רואה את ההתנהלות אני מתגעגע לתקופת שרון".
ביום חמישי ראיתי את אחד התומכים הגדולים של נתניהו, דודו מימון מנתניה. מימון, יו"ר הסניף ומועמד במחוז מישור החוף, התמלא זעם על נתניהו ושלום שלמה, והיה מזועזע מהצנחת טל ברודי במחוז שלו כנגדו.
דודו הצהיר כי יכאיב לנתניהו כתגמול, נתניה תתמוך בפייגלין, דודו מימון הוסיף כי הוא מתגעגע לאורן הלמן. 
מה שברור הוא כי מהלכי נתניהו רק חיזקו את פייגלין לקראת יום ב'.

נצרת עילית
ראש העיר של נצרת עילית שמעון גפסו הצהיר לפני מספר חודשים : "אני אנצח את פלוט". פלוט היה האיש הכי מחוזר לקראת הבחירות המקדימות. מקורב לגפסו אמר שגם בפריימריז הקרוב יהיו הפתעות, חתכנו את פלוט גם במתפקדים.

הרשימה של גפסו פתוחה לעזרה לחברים שלא שכחו אותו בעת הגירוש שלו מהליכוד ע"י נתניהו ועוזרו שלום שלמה. גפסו לא שכח את הקולגה שלו קטי שיטרית מבית שמש. בין גפסו לקטי שיטרית נוצרה "ברית הבית"רים". גם גפסו וגם קטי חונכו בביתם כבית"רים וכן חינכו את ילדיהם כבית"רים. כאשר גורש גפסו מהליכוד הלכה קטי וניסתה כחברת מזכירות למנוע זאת, אך בסביבת נתניהו אמרו שאין לגפסו סיכוי.
גפסו הודיע כי יתמוך בכל מי שיעזור לחברה מבית שמש קטי שיטרית, המתמודדת על המשבצת של מחוז ירושלים.

מחוז דן
במחוז דן מתמודדים טלי ארגמן,קובי נבון,דודו מור, פרג' וכרמל שאמה. השבוע הוגשה עתירה כנגד דודו מור ע"י כרמל בטענה שדודו אינו יכול להתמודד במחוז מכיוון שכיהן כח"כ. לאחר שועדת הבחירות שמעה את הצדדים יצאו כרמל ודודו מור החוצה ולפני שנפלה החלטה החליט שאמה כי לא יפגע בחבר, נכנס לועדה והודיע כי הוא מושך את העתירה. דודו מור הודה לכרמל שנתן לו את ההזדמנות להתמודד, השניים לחצו ידיים ויצאו להתמודדות.

קדימה
בקדימה יש המתגעגעים כבר לאולמרט. כבר השבוע ישנם מקורבים לציפי שמזכירים לנו כי מתחת למיס קלין יש הרבה רוע. עוזר לשעבר אמר השבוע השם שלה לא ציפורה, אלה ציפי-רעה, היא מסוכנת ובכיינית.
היא גרועה יותר מברק בהתייחסות שלה לאנשים, ואפס בחזון מול נתניהו, כבר עדיף חיים אורון על חסרת החוליות, המנווטת ע"י האדלרים והארדים. בקיצור, ציפי לא מתאימה.

ש"ס
ש"ס, המתלהבת מבחירת אובמה, יצאה בקמפיין "כן אנחנו יכולים". ש"ס מאמצת את הקמפיין של אובמה בארה"ב, מעניין האם נמצא אולי ברשימה של ש"ס מועמד חילוני אשכנזי. הרי אובמה לקח אליו גם מתנגדים רפובליקנים וכן לתפקיד שרת החוץ את הילרי קלינטון, נשאלת השאלה "האם ש"ס יכולה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מירי הביסה את רג'וב.

אריק זיו ויזר

מיקי לוי לקח ללב, דרעי לקח מהקופה הציבורית

אריק זיו ויזר

לבני, מה עם החוב ?

אריק זיו ויזר

העוזר שלי בתנובה

אריק זיו ויזר

מי יותר ימין, השכל או חזן

אריק זיו ויזר

כמה הולילנד יוליד לפיד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן