19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

ישראל היום המהפך השני

בדם וביזע נבנתה המדיה החדשה, אנרכיסט ושמו רמון, מלימור יעד לימור

“ישראל היום”

בראשית ברא אלוהים את “הארץ” ואת “ידיעות אחרונות” ואת “ידיעות מעריב” שהפך ל”מעריב”. ונבראו גם העיתונים הפוליטיים שנעלמו מהנוף הפוליטי. והתקשורת הייתה שמאלנית לעילא ולעילא. והיא הייתה שמאלנית שונאת נתניהו. יותר מכך, בשם הימין הומצא המושג “אתרוג” והתקשורת עבדה עבור “האתרוג”, גם במחיר פגיעה אנושה באנשים. והשמאל הפך מתנשא ולא צודק ולא חכם ברבות השנים. הוא קבע את המדיניות ומי שלא נשמע לו קיבל בראש. ממש כך.

 

ואז הגיע שלדון אדלסון….

היהודי היקר שמדינת ישראל עבורו היא מעל הכל, ביקש לקנות את מעריב ומעריב סירבו. הוא הבין כי הוא לא יכול לשנות אתה מערכת התקשורת לא משמאלה למרכז אלא מפוסט ציונות לעיתון ציוני. ֿ

ֿהוא הקים את “ישראל היום” ב – 2007 לאחר שהביא את טובי העיתונאים.

 

ישראל היום, מגב ריקבון ועפר, בדם וביזע נבנתה המדיה מחדש בישראל, העיתון הדומיננטי כיום בשוק הוא עיתון ציוני לאומי. לפיכך, עבורי, ב – 1997 היה המהפך הראשון ואילו ב – 2007 המהפך השני. תחשבו על זה.

רמון

תילי תילים של מילים נכתבו על חיים רמון. גם כאן בליכודניק לא הפסקתי להעמיד את האמת לגביו. אני יותר ויותר מגיע למסקנה שרמון אינו מסוגל לגבור על יצרו. היצר הרע שלו שהשתלט עליו לאורך השנים בבחינת אדם שאינו יכול להשתלט על יצרו. היציאה למלחמה הוכיחה כי אין הוא יכול לעמוד בפני ייצרו. יש עדים לכך.

 

ואולם, השבוע קיבלנו עוד הוכחה ליצר הרע של רמון. הוא מתדרך את הפלסטינים נגד מדינת ישראל. רמון רוצה אנרכיה כדי שקדימה תחזור לשלטון. מדוע “מעריב” שותק? מדוע “ידיעות אחרונות” שותק? איפה “הארץ”? ומה עם “ג’רוזלם פוסט”?

 

אז זהו. שצריך לזכור כי רמון הוא המפרק הלאומי. לא רק לזכור כי אם לנצור. לזכור ולא לשכוח. לא רק לשמאל מותר…

 

 

 

מלימור עד לימור

בימים האחרונים יצא קצפן של הנשים הלאומיות על לימור לבנת שדורשת יצוג נשים בועדת טירקל. יחד עם זאת, הן לא תמיד צודקות. שהרי, מדוע הן מפחדות ? מה אין נשים בימין מוכשרות ? הבעיה לא אצל לימור אלא אצל נתניהו שהוא מפחד .

נתניהו צריך למנות נשים ויש נשים לאומיות שתדענה לשמור על האינטרסים הלאומיים. לדוגמא : לימור סמימיאן.

שכן, ללימור רקורד פרלמנטארי יוצא מהכלל, בחורה מצטיינת שסיימה דוקטורט בהצטיינות באוניברסיטה העברית והיום היא עושה פוסט דוקטורט באוניברסיטת סטנפורד בארצות הברית. כולנו ראינו אותה מופיעה בתוכנית “מועצת החכמים” והרושם שהשאירה שם הוא בלתי יימחה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האוזר ממשיך אין מחליף

אריק זיו ויזר

נתניהו מחזק את הליכוד

אלי חזן

תיק 4000 תיק החנפנות

אריק זיו ויזר

אובמה סכנה או תקווה-יומן פוליטי-אריק זיו

אריק זיו ויזר

הסיבוב של צחי ברוומן

אריק זיו ויזר

הרוזן והקצב

דילוג לתוכן