19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

השרה לבנת: יש להפעיל לחץ נגדי במו”מ המדיני

“אני שמחה לבוא לכאן בכובעי כשרת התרבות. כאן אני מרגישה כמו בבית. גדלתי לתוך מורשתו של ז’בוטינסקי, דבריו רלוונטיים ואקטואליים גם לימינו”. דברים אלה אמרה שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת, בדברי הברכה שנשאה בטקס הענקת פרסי מחקר ולימוד מקרנות המכון לשנת תשס”ט. למעלה ממאה איש נכחו בטקס החגיגי שנערך במוזיאון, ביום חמישי, 2.7.09, בהנחיית מנהלת הארכיון אמירה שטרן, ובהם מקבלי הפרסים, בני משפחותיהם, ונציגי המשפחות והידידים שתרמו את הקרנות.

שרת התרבות הודתה למנכ”ל המכון, יוסי אחימאיר, שהזמין אותה לטקס, וציינה כי היא מרגישה במכון “בבית” גם במובן זה, שבטקס השתתפו הוריה – הזמרת שולמית לבנת, שליוותה את הטקס בקולה ובזימרתה, והאב עוזי לבנת מוותיקי לח”י.

השרה לימור לבנת הזכירה את דברי זאב ז’בוטינסקי על הלחץ הנגדי שיש להפעיל מול אלה הלוחצים אותך – וציינה: “זה נכון לעכשיו, ממש, במו”מ עם הפלשתינים”.

שרת התרבות הביעה “גאווה על פעולתו של מכון ז’בוטינסקי, כמצבת זכרון לאיש, בשימור כתביו ועזבונו הספרותי, ובקידום המחקר. זוהי תרומה שאין לה שיעור לחקר העבר שלנו, להזכירו לדורות הבאים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הכנס של הכנסים

אריק זיו ויזר

אליעזר סודיט “קבצן” ז”ל ( 1925 – 2011 )

אריק זיו ויזר

בסניף רמת גן זורח השמש

אריק זיו ויזר

בוגי על מגרון

אלי חזן

מה שנכון לעשות עכשיו /מאת: בלהה ניסנסון

אריק זיו ויזר

חבר הנאמנים של “הליכוד העולמי” החליט: נתנגד להקמתה של מדינה פלסטינאית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן