19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מקימים לתחייה את סניף הליכוד בראש העין

משהו חדש מתחיל בראש העין ? שימו לב לצעירי המקום בראשות תומר אשוואל 

 

במהלך החודש האחרון מתקיימת פעילות אינטנסיבית של מפגשים, חוגי בית והתפקדויות בקרב צעירים בני המקום המבקשים להקים לתחייה את סניף הליכוד.

את היוזמה מוביל תומר אשואל חבר ליכוד ותיק ומוערך אשר לקח את השליטה בסניף ונהנה מתמיכה של מרבית הקבוצות בסניף המקומי אשר ידע ימים מפולגים וזוכה היום לעדנה של איחוד תחת הנהגתו.

ביום שהוא קשה לתכנון, כשאין בחירות ברקע , כאנשים מותשים מחופשת הפסח ובעיקר כשמרבית האנשים מוצמדים למסכי הטלוויזיה בעקבות שני משחקים חשובים הציג אתמול תומר אשואל הפגנת כוח מרשימה בכנס לכבוד יו”ר הכנסת שנכחו בו למעלה מ – 300 איש !!

בכנס נכחו ראובן נהרי מסניף רמת השרון , איציק עובדיה , אורי פרג וגדי בשארי מסניף פתח תקוה , יוסי גריידי מסניף קרית אונו, רצון שרעבי מסניף נתניה ועוד רבים וטובים.

אורח כבוד נוסף שהגיע לכנס היה האלוף במי’ל עוזי דיין – יו”ר מפעל הפיס .

יו”ר הכנסת הופתע מכמות האנשים והודה לכולם על הנכונות להגיע בערב שכזה, יולי אדלשטיין הסביר על מהות תפקידו בכנסת, על הקשיים, על ההצלחות ובעיקר על המשך חיזוק תנועת הליכוד.

תומר אשואל בירך את המכובדים ואף עידכן את החברים שפנה למנכ”ל הליכוד בבקשה להקצות מחדש מבנה פיזי לסניף על מנת שיהיה מקום ובית שיהיה ניתן לקיים בו אירועים ומפגשים לחברים ולמעשה להחיותו כבימים עברו.

אין ספק כי המפקד המרשים שהוביל תומר לפני כחודשיים בצירופם של מאות חברים בסניף ראש העין הפך אתמול לעובדה מוגמרת בדמות כנס איכותי מרשים ביותר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכודניקים התל אביבים בסיור בשומרון

אלי חזן

ביבס לא צריך להיות משקיף הוא צריך להיות הפרויקטור

אריק זיו ויזר

אביב חזן”אנחנו חייבים לעמוד איתנים מאחורי מר’ נתניהו”

אריק זיו ויזר

כאילו לא התחלפה ממשלה. /מאת:שירן שבתאי

אריק זיו ויזר

הליכוד מציג: מפלגת איכות השלטון /מאת עו”ד יוסי פוקס

אריק זיו ויזר

ננסי ברנדס – מוסיקאי ואיש בידור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן