28.1 C
תל אביב
27 ביולי 2024
ליכודניק
נפתלי בנט מדבר אל חברי ליכוד
סניפי הליכוד

הסטארט אפ של נפתלי בנט

מנכ”ל מועצת יש”ע, נפתלי בנט יו”ר המטה לשעבר של נתניהו,  פתח במבצע הבאת עם ישראל ליש”ע, נפתלי החל בבית להביא את מתפקדי הליכוד ליש”ע.

 

 

יום יום חמישי יצאו מטבריה כ 7 אוטובוסים של מתפקדי תנועת הליכוד, לכיוון ירושלים-לכותל המערבי ומשם המשיכו למערת המכפלה ומשם לסוסיא לארוחת צוהריים והמשך סיור והדרכה על העיר העתיקה היהודית כמו כן היו הפעלות רבים לילדים.

 

בזמן ארוחת הצוהריים הגיע לקבל את פנהם של האורחים מנכ”ל מועצת יש”ע מר נפתלי בנט,
רפאל טרבלסי-מארגן הסיור קידם ובירך את מר בנט והעביר את רשות הדיבור לבנט.
רפאל טרבלסי: מברך את מועצת יש”ע ומנכ”לה מר נפתלי בנט על היוזמה הברוכה ומודה להם מקרב לב על האירוח החם והלימוד הרב שנילמד.
“שמעתי מח”כ הטבריני שלנו מר ציון פיניאן דבר יפה וכדי מאוד להעביר אותו הלאה, לנשיא ארצות הברית יש לו 3 שמות, ברק-יהודי, אובמה-נוצרי, חוסין-מוסלמי. ככה שהוא לא יוכל לברוח ולכן אני קרה לו לך ובדוק בכל התורות של הדתות השונות ותראה כי בתורה, בקוראן ובברית החדשה מופיע שם בבירור שארץ ישראל ובירתה ירושלים היא בירת ארץ ישראל וכן מסופר שם גם על קניית מערת המכפלה שזה מראה יותר מהכל שחברון היא שלנו! כמו כל הרי יהודה ושומרון!
בשנה הבאה בירושלים הבנויה והשלמה!
נפתלי בנט מדבר אל חברי ליכוד
מנכ”ל מועצת יש”ע נפתלי בנט: לחזק את נתניהו מול לחץ אובמה
“חג חירות שמח.
מועצת יש”ע ומועצת הר חברון שמחים לארח אתכם היום במערת המכפלה, בסוסיא וברחבי הר חברון, בארץ ישראל היפהפיה שלנו. הקבוצה הגדולה והנפלאה של חברי ליכוד שהגיעה לכאן היום היא חיל חלוץ. לאחר החגים, אנו נביא אוטובוסים רבים נוספים ליהודה ושומרון לראות את ארצנו היפה. תודה לרפאל טרבלסי-יו”ר צעירי הליכוד בטבריה. שארגן קבוצה זו.
בחג הפסח אנו מציינים את יציאת ישראל מעבדות, אך יותר מכך את הוצאת מנטליות העבדות מישראל.
עם ישראל לדורותיו הוכיח שכאשר הוא חזק מבפנים ומאמין בעצמו הוא מסוגל להתגבר על כל מכשול.
אנו עומדים בפני תקופה מכריעה והסטורית.
צריך לומר את הדברים כפי שהם: ברק אובמה עוין את ישראל.
הוא פעל להשפיל את ראש הממשלה שלנו, שאינו ראש ממשלת הליכוד אלא המנהיג של כל מדינת ישראל. הוא התייחס אליו בצורה שלא היה מעז להתייחס אל מנהיגים איסלאמים להם הוא קד קידה ורוכש כבוד עמוק.
אובמה מתעלם מהקשר ההסטורי העמוק בין עם ישראל לארץ ישראל. כאילו רק בגלל השואה מגיעה לנו מדינה. כאילו אברהם אבינו לא רכש בכסף מלא את מערת המכפלה לפני כמעט 4000 שנה, כ2500 שנה לפני שהאיסלאם, שאובמה כ”כ מוקיר, הגיע לעולם. אנו נמצאים בסוסיא, עיר יהודית שהתקיימה לאחר חורבן בית שני במשך מאות שנים. לאורך כל הדורות התקיימו חיים יהודיים בארץ ישראל והעם היהודי כולו שמר על הקשר המיוחד. אובמה לא מסוגל למחוק זאת.
כעת, מפעיל אובמה לחצים בלתי הוגנים על ראש הממשלה על מנת שיקפיא את הבנייה בירושלים וביהודה ושומרון, על מנת להגיע למדינה פלסטינית בגבולות 67, כאשר ירושלים מחולקת. על פני חזונו, דגל פלסטין יתנוסס מעל הכותל המערבי.
אנו מצויים בנקודה היסטורית מכריעה: אם חלילה נוותר אפילו במילימטר, לא ייעצרו הדרישות. להיפך, הם רק יתגברו. אחרי ההתנתקות אמרו לנו שעכשיו יהיו לנו שנים של שקט. מאז, מעמדנו הבינלאומי והבטחון בדרום הידרדרו באופן חסר תקדים. לאחר שנתניהו הסכים למדינה פלסטינית התיאבון גבר, והדרישות בהתאם. לאחר שהוא הקפיא את כל ההתיישבות ביהודה ושומרון, אמרה קלינטון: “זהו הישג חסר תקדים”, כאשר כוונתה היתה שהדרישות רק החלו.
הגיע הזמן לומר “עד כאן”.
מי שיקפיא את יהודה ושומרון, יחלק את ירושלים, וסופו שיכניס מיליוני פליטים למדינת ישראל. אם לא נעמוד חזקים, לא נתקיים כאן. המזרח התיכון אינו מעריך חולשה.
אך נתניהו לא יכול להילחם לבד. הוא צריך חיזוק מעם ישראל. לא מאנשים כמו ציפי לבני שחושבת בסיכלותה שהיא מרוויחה נקודות פוליטיות מהשפלת ראש ממשלת ישראל. לו היתה מנהיגה אמיתית היתה מתייצבת ואומרת שעל אף חילוקי הדעות, כולנו עומדים מאוחדים בשמירה על שלמות ירושלים ועל כבודנו הלאומי.
הרוב המכריע של עם ישראל אומר לאובמה “עד כאן”.
אין זמן. נדרש שכל אחד מכם ישמש שגריר. יתבטא. יפעל בכל דרך. יתקשר לח”כים ושרים על מנת שיפעלו. אין לנו את הלוקסוס להיות עייפים.
אני מאחל לכולנו שנצמח ונתיישב בכל ארץ ישראל.
חג חירות שמח לכולכם”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חיים בשארי מארח את פורום מדברים מהשטח

אריק זיו ויזר

פורום מדברים משטח נגד מינוי אלון פינקס

אריק זיו ויזר

מזל טוב משפחת שכטר

אריק זיו ויזר

הקמבק של חנוך עוז

אריק זיו ויזר

15 מיליון דולר גויסו לרווחת חיילי צה”ל באירוע השנתי של ארגון ידידי צה”ל בארה”ב. /מאת:נרקיס אלפי

אריק זיו ויזר

מתגעגעות לגדעון סער

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן