26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

פורום מדברים משטח נגד מינוי אלון פינקס

בלי יחס והערכה מאלה שעשינו למענם אנחנו אנשי השטח והפעילים המרכזיים נמשלים לנשרים שנלחמים למען התנועה עם כנפיים שבורות.
מכתב זה שחתום ע"י יו"ר סניפים רבים וחברי מרכז נשלח למכובדנו, רוה"מ מר בנימין נתניהו, בתפוצה לכל חברי הכנסת והשרים נותר ללא התייחסות וללא מענה, למעט השרים סילבן שלום, גדעון סער, יולי אדלשטיין, משה כחלון ויוסי פלד וחברי הכנסת מירי רגב, גילה גמליאל, דני דנון, ציון פיניאן וכרמל שאמה שגילו אחריות והתייחסות והתקשרו להביע את דעתם בנושא.
בזמן כתיבת שורות אלה התחוור לנו שוועדת המינויים מינו את אלון פינקס, השמאלני ברמ"ח אבריו, לשמש שגריר באו"ם הבא של ישראל הבא ועל כך צריך רק להצטער.

חשון תש"ע נובמבר 2009

מכובדנו ראש הממשלה מר בנימין נתניהו:
אנו חברי "פורום מדברים מהשטח", חברי מרכז, יו"ר סניפים ופעילים מרכזיים בתנועה פונים אליך בשם מאות חברי מרכז הליכוד ואישים רבים.
בידיעה שפורסמה לאחרונה בתקשורת נאמר שהמועמד לשגריר באו"ם יהיה אלון פנקס. אם הידיעה הזו נכונה כי אז העניין עצוב, מדאיג ומפלה לרעה אנשים בעלי כשורים וראויים מתוך התנועה.
אלון פנקס איש השמאל התמודד בבחירות האחרונות ברשימת העבודה ונכשל.
כאשר נתבקש לחזור לארץ בסיום תפקידו כקונסול בניו יורק, סרב לחזור, תקף את שר החוץ של הליכוד, השמיץ אותו הן בניו יורק והן בארץ.
הייתכן שאדם כזה יהיה שגריר ישראל באו"ם בממשלה הלאומית שאתה עומד בראשה? אנו יודעים שלתפקיד זה צריך הסכמה של ראש הממשלה ולא רק המלצה של שר החוץ.
מאידך גיסא, אנו מאמינים שלד"ר יצחק בן גד יש כל הנתונים למלא את התפקיד:
סגן ראש העיר נתניה לשעבר, דוקטור להיסטוריה של המזרח התיכון מאוניברסיטה בארה"ב, בעל ניסיון עצום בהסברה, שרת בתפקידי קונסול כללי של ישראל בשיקגו ואחר כך במיאמי, כתב שלושה ספרים על הסכסוך (שניים באנגלית), נפגש עם מאות מנהיגים, חברי קונגרס וסנטורים בארה"ב ומאוד מקובל בעולם.
זאת ועוד הגיע הזמן לשלוח לזירת האו"ם את בן גד, דיפלומט, יליד ארץ ערבית, מבין היטב את המנטאליות של שכנינו.
אנו מאות חברי מרכז ופעילי שטח שנאבקנו כדי שיגיע המחנה הלאומי לשלטון, וממשיכים לפעול כל ימות השנה כדי להבטיח שלטון עתידי ויציב בראשותך, קוראים לך ולשרים והח"כים למנות את ד"ר יצחק בן גד לשגריר ישראל באו"ם.
טובת מדינת ישראל והמחנה הלאומי מחייבת זאת.
להלן רשימה חלקית:



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא עייפנו מלהיראות 'יפים'/ מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

"מהפך" בבחירות לצירי הוועידה במייסדים

אריק זיו ויזר

לא לממשלת שיתוק לאומי

אריק זיו ויזר

יוסי כהן –היו"ר החדש של סניף יקנעם

אלי חזן

אדלשטיין, בלעדי לליכודניק: "העדר פסקת ההתגברות מזיק למדינה"

מתוך מגזין החגים של ליכודניק

שיקום מפלגת העבודה עובר דרך הקפאת הישובים ביהודה ושומרון מאת:דוד שאין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן