18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בחירות 2013

הליכודניקים החדשים : רק לא ש"ס

אלפיים מתפקדי ליכוד קוראים להקמת ממשלת מרכז ציונית ליברלית- ללא מפלגת ש"ס

 

כצפוי, לאחר הפריימריס שבו השתלטו קבוצות ימין על הליכוד והרשימה שנבחרה היא אולטרא ימנית, החלו התארגנויות פנימיות של קבוצות פחות ימניות לחזור אל שורת הבמה. הקבוצה הראשונה שהחלה לפעול לאחר הבחירות היא "הליכודניקים החדשים". 

 

הקבוצה שלחה לראש הממשלה מכתב ובו קראה להקים ממשלה שבה ש"ס לא תהיה שותפה. במכתבם כתבו חברי הקבוצה : 

"חברי הכנסת מטעם ש"ס והשרים מטעמה הוכיחו, בהתנהגותם בעבר, כי תחת כסות "הערכים של מסורת ישראל", הם מוכנים לרמוס את ערכי השיוויון ולהימנע מלשאת בחלקם בנטל הבטחוני; כי אין להם כל בעיה להפלות נשים באשר הן נשים, ולהדיר אותן מן המרחב הציבורי רק בשל היותן נשים; כי הם מוכנים להפלות כנגד מי שאינם יהודים ולהתייחס אליהם בחוסר אנושיות, בבוטות ובגסות, במקום לנהוג בהם כדין אך לעשות כן בדרכי נועם; כי אין להם רתיעה מלקדם את טובת הציבור אותו הם מייצגים על חשבון טובתו של הציבור הישראלי כולו. מצב זה, בו מעמד הביניים ההולך ומתמעט, נושא על גבו ציבור הולך וגדל, לא יכול להימשך". 

 

שאלה מעניינת היא האם ראש הממשלה מבין כי רבים מבין חברי הליכוד אינם מעוניינים בשותפות עם ש"ס. מי שהיה בגני התערוכה בסופו של יום הבוחר לא יכול היה שלא לשים לב כי קבוצה לא קטנה של צעירי ליכוד קראה לעבר ראש הממשלה : "רק לא ש"ס". 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו: "הדבק בסרבנות, לא יישב בממשלתי"

אלי חזן

גדעון סער ואיוב קרא נפגשו עם 1000 פעילים דרוזים

אלי חזן

המטה החרדי : ממשלה עם חרדים

אלי חזן

המטה החרדי בליכוד: עושים היסטוריה

אלי חזן

סקר "מאגר מוחות": התחזקות גוש הימין

אלי חזן

לבנת הלאומיות היהודית

אלי חזן
דילוג לתוכן