23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בחירות 2013

מר בנט, אל תירק לבאר של נתניהו והליכוד

חוצפתו של בנט איננה יודעת גבולות, אמש אמר בנט על ראש הממשלה נתניהו שהוא "פתח קמפיין מכוער על הכיפות הסרוגות בממדים שלא ראיתי אף פעם".

בנט מייצג את כפיות הטובה של המחנה הדתי לאומי כלפי הליכוד כפי שהיא באה לידי ביטוי במערכת הבחירות הנוכחית, לכן ברצוני להבהיר לבנט ולחבריו משהו בסיסי מאוד, אך לפני כן אזכיר לו ולחבריו כך:

הטרנד שלך מר בנט יגיע לידי מימוש בעוד יומיים, בין אם "הבית היהודי" תזכה ב 10 מנדטים ובין אם ב 16 מנדטים, הרי היום שאחרי ברור לכולנו:

אתה תצטרך להתנהל עם מפלגה שחלק גדול ממנה כפוף לדבר רבנים ולא לדברך, אתה תהיה זה שיצטרך להתנהל עם תנועה שהסקטוריאליות שלה תלחץ אותך אל הקיר; זאת דווקא בשל העובדה שאתה אדם לא סקטוריאלי, היא תאכל קודם כל אותך.

כשהטרנד יחלוף אתה תגלה, כי אנחנו בליכוד לא נשכח את כפיות הטובה הזאת, אנחנו את הלקח הפוליטי נלמד: אנחנו תנועת השלטון של המחנה הלאומי, על גבנו חרש הציבור הדתי הלאומי את הישגיו ואנחנו נהיה שם בכדי לוודא שהדבר הזה לא יימשך.

הליכוד לא יהיה פילגש!!!

ב 1992, מפלגות סקטוריאליות מהציבור שלך הביאו את רבין לשלטון וחרצו את גורלנו עם אוסלו, כך ב 1999 הופל נתניהו ועלה ברק עם מהלכיו בקמפ דיוויד, שמשפיעים עלינו לרעה עד היום.

מצטער על הבוטות, אך אין ברירה: בשנת 1995, בשעה שהסכם אוסלו התפוצץ לנו בפרצוף, היו נתניהו והליכוד לפני ניצחון סוחף בבחירות, ניצחון שהיה מאפשר להתמודד עם נזקי אוסלו בצורה טובה יותר. ואז מה קרה? הגיע איש הכיפות הסרוגות ורצח כאן ראש ממשלה, רצח שהטיל כתם קשה על כולנו – גם את הנזקים הללו נאלצו נתניהו והליכוד לספוג.

הליכוד נאלץ לספוג את כל הנזקים שתולדתם במחנה הכיפות הסרוגות, אך מעולם לא הפנינו עורף למחנה המצוין הזה.

בשל ההתנתקות התפצלה תנועת הליכוד ובפריימריז האחרונים נקבעה הרשימה ע"י כמות גדולה של מתפקדים מהמחנה שלך.
האם מישהו במחנה "הכיפות הסרוגות" היה מוכן לקבל כמות גדולה של מתפקדים "מלאכותיים", אשר תקבע לכם את הרשימה בבית היהודי?
התשובה ברורה.

כעת, מדוע אתה חצוף?

בא נראה כיצד נתניהו עצמו מתנהל הלכה למעשה מול הציבור הדתי לאומי:

נתניהו היה זה, שקיבל אותך מר בנט כראש לשכתו ופתח לך את הדלת לעשייה הפוליטית.

בלשכתו של נתניהו נמצאים בתפקידים משפיעים: גיל שפר, נתן אשל ופרח לרנר.

בנצי ליברמן, מונה ע"י ממשלת נתניהו למנהל "מינהל מקרקעי ישראל", תפקיד בעל חשיבות לאומית אדירה.

שאול גולדשטיין, מונה לתפקיד הלאומי החשוב של "מנכ"ל רשות הטבע והגנים".

בתוך הליכוד מונה זאב אלקין לתפקידים החשובים של יו"ר הסיעה ויו"ר הקואליציה וכן "סרוגים" נוספים קיבלו במה לאומית חשובה.

אפילו משה פייגלין, שבציבור הדתי לאומי לא מעכלים אותו, נבחר במקום גבוה ע"י ליכודניקים שאינם ממתפקדיו (רוב מוחלט של מצביעיו), זאת בשל העובדה שאצלנו הוא משדר מסר כלל-לאומי, הוא השתחרר מתסביך השטעטל. הוא נבחר, כי אצלנו בליכוד הכיפה לא משנה דבר, אלא המסרים הכלל-לאומיים של האדם.

מר בנט,

נתניהו והליכוד לא עשו טובה לאף אחד, ליברמן, גולדשטיין, אלקין ואחרים ראויים בשל מעלותיהם וניסיונם, לא בשל שום טרנד אחר.

האדם האחרון, שאתה יכול להפנות אליו את המשפט החמור שאמרת הוא נתניהו, את האצבע המאשימה הפנה אליך ולחבריך.

מה שאנו בליכוד הבנו בשבועות האחרונים הוא שאין זה משנה כמה שנקבל יפה את אנשי השטעטל הדתי לאומי ואין זה משנה מה נעשה עבורם [ראה מה משרד החינוך עשה בקדנציה האחרונה עם הישיבות הגבוהות והשירות הלאומי], בסוף נזכה לתגובה שמבהירה לנו: אתם לא יכולים להיות כלל-לאומיים באמת, אתם תמיד תישארו סקטור הנאמן קודם כל לעצמו.

שמעון פרס נהג להעניק טובין לחרדים, עד שהבין שאת הלחם שהוא שולח על פני המים ייקחו המים, אך לא יחזירו דבר חזרה, זהו הלקח שאנו לומדים בליכוד היום.

ציפיתי ממך, שתזהר בלשונך מול אדם שגדול ב- 10 דרגות על מידותיך,
ציפיתי ממך, שתגלה הכרת הטוב לאדם שנתן לך במה,

ומה אתה עושה במקום זאת?

יורק עליו ועל רעייתו ברבים, יורק על התנועה שחיבקה את הציבור שלך, תנועה שהיית חבר בה וחשבת להתמודד בה, אתה מתנהג בחוצפה של מי שעלה לו השתן לראש.

תזכור, בלעדינו אין לשטעטל כוח, הליכוד היה כיפת הברזל הלאומית של השטעטל ואת זה אתה וחבריך מסכנים עכשיו.

ביום רביעי בבוקר מתחיל יום חדש ואין לי שום בעיה עם זה שתקבל 17 מנדטים והליכוד 29, אני מאוד מקווה שהליכוד ישכיל ללכת אל האופוזיציה ואז נראה אתכם מסתדרים בלי כיפת הברזל שלנו.

ואם ביום רביעי הליכוד בכל זאת יסתמן כמי שיקים את הממשלה החדשה, חבריי ואנוכי נדאג שימי הפילגשות יסתיימו ושהליכוד יאפשר למצביעיו לקבוע את דרכו ואת טיב רשימתו ע"פ המצפון של מייסדיו ולא של הרב דב ליאור.

תהיה בריא, מר בנט,

עבורנו בליכוד, אתה כבר לא אח.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אופיר אקוניס : מסע השכנועים ברכבת ישראל

אלי חזן

הכסף שלי ! הוא לא של יחימוביץ !

אריק זיו ויזר

בעקבות הכשלון : סער הודר מצוות הקמת ממשלת נתניהו השלישית

אריק זיו ויזר

אלכס מילר סחף את תיכון הנרי רונסון באשקלון

אלי חזן

האם בנט יסוד טוב לקואליציה

אריק זיו ויזר

מתנדבים למען הניצחון!

אלי חזן
דילוג לתוכן