23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

אקוניס הבטיח וקיים, דנון פעל ועשה

אופיר אקוניס הבטיח לפסול את חנין זועבי – זה קרה. דני דנון השקיע מאמץ רב בפסילתה – זה נעשה. ועדת הבחירות המרכזית החליטה לפסול את חנין זועבי מלכהן בכנסת הבאה. ועתה עם הפנים אל בית המשפט העליון 

 

ח”כ חנין זועבי מבל”ד נפסלה על ידי הבחירות המרכזית מלהתמודד לכנסת הבאה. 19 חברי הועדה הצביעו בעד ואילו 9 הצביעו נגד עם נמנע אחד. סיעות הימין ובהן הליכוד, הסיעות החרדיות וקדימה הצביעו בעד פסילתה. העבודה והשמאל התנגדו. 

אלי חזן חושב שיש היגיון רב בפסילת זועבי 

כזכור, השתתפה ח”כ חנין זועבי במשט המרמרה האלים כלפי ישראל. היא גם הסיתה לאלימות ובמיוחד קראה לפתיחת אינתיפאדה שלישית. הבקשה לפסול את מפלגתה – בל”ד- ואת רע”מ תע”ל – המפלגה הערבית הנוספת – נדחתה. 

ח”כ אופיר אקוניס אמר : “אני מברך על החלטת ועדת הבחירות המרכזית. ח”כ זועבי עברה באופן מובהק על חוק יסוד הכנסת כאשר השתתפה בפיגוע המרמרה, ועל כן – אין לה מקום בכנסת. הדמוקרטיה הישראלית צריכה לדעת להגן על עצמה מפני אלה שמבקשים לחסלה מבפנים. אני מקווה ומאמין שהפסילה תאושרר גם בבג”ץ”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בעקבות הכשלון : סער הודר מצוות הקמת ממשלת נתניהו השלישית

אריק זיו ויזר

נבון בשירות הסברת הליכוד

אלי חזן

ח”כ דני דנון מנצח בפתח-תקווה

אלי חזן

הכסף שלי ! הוא לא של יחימוביץ !

אריק זיו ויזר

בוגי: “למפלגות אווירה אין חוט שדרה”

אלי חזן

הדיל של בנט ונתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן