20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

בני בגין חוגג את יום ירושלים בלונדון

בנאומו הדגיש השר בגין כי “השלום החסר” לא יתממש

“לא משנה כמה שטחים הציעו ממשלות ישראל, “השלום החסר” לא יתממש, כי הערבים עדיין מסרבים לקבל את העיקרון של מדינה יהודית ואת הלגיטימציה של חיבור היהדות לירושלים”.

אלו היו עיקרי הדברים בנאומו של אורח הכבוד, השר בני בגין בפני קהל של כ-500 משתתפי  אירוע “יום ירושלים” לציון 43 שנים לאיחודה של העיר שנערך בלונדון בשבוע שעבר.

בנאומו הכריזמטי המזכיר את סגנון אביו, ראש-הממשלה המנוח מנחם בגין, הזכיר השר כי רק לאחרונה אישר הפת”ח את אמנת אש”ף והוסיף: “המאבק המזויין הוא אסטרטגיה ולא טקטיקה. המאבק לא ייפסק עד שהישות הציונית תחוסל ופלסטין תשוחרר”. לגבי ירושלים אמר כי “עדיין קיימים גורמים ברשות הפלסטינאית המכחישים כי היה מקדש יהודי בירושלים”.

 

בהתייחסו לתהפוכות האחרונות ביחסים עם ממשל אובמה, אמר ד”ר בגין כי “הביטחון של העם היהודי הוא בחשיבות העליונה.   עדיף לקבל ביקורת חריפה מאשר דברי הספד”.

אירוע “יום ירושלים” המאורגן מידי שנה בלונדון על-ידי “הליכוד-חירות בריטניה” זכה השנה לשיתוף פעולה רחב הכולל את הפדרציה הציונית הבריטית, ארגון ” ירושלים אחת”, איחוד בתי הכנסת (The United Synagogue), ארגוני

ה-JNF  ו- .KKL כיבד בנוכחותו את האירוע שגריר ישראל, מר רון פרושאור.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר החינוך והפורום החברתי היו אורחי הכבוד בטקס סיום קורסי הקיץ של תנועת הנוער הלאומי

אלי חזן

כך תראה ממשלת נתניהו השניה

אריק זיו ויזר

“נפתלי ידידי, דווקא בשל עמדותינו הדומות, אני קורא לך להתנצל בפני רה״מ”

אלי חזן

המשכו של עידן : עידן פרץ מונה לראש מטה שר התחבורה

אריק זיו ויזר

רה”מ בירך את השר אדלשטיין לרגל 25 שנה לשחרורו מהכלא הרוסי

אלי חזן

מפקד וחיילי חיל הים הם חומה בצורה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן