20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

באיזה נטל יש שוויון?

אין לי עניין למתוח ביקורת על המדינה שמנהלת אותנו אך השבוע חשבתי שהם בהחלטותיהם בכל זאת פספסו את העיקר בנושא הנטל והשוויון.

 

כאזרח ותיק ממעמד הביניים, ספרדי עם רקע אשכנזי שגדל במעברות ושירת במלחמות ישראל "ושרף" לא מעט חודשי מילואים, היה לי רצון אז לשוויון אך עברנו את זה והסתדרנו לא רע ברוך השם!

אך היום בעידן הטילים וביטול ימי המילואים בגלל צמצומים מי בכלל צריך את חוק השוויון שיחייב גיוס מלא של חרדים בשנת 2017? אם בכלל יגיעו ויקיימו אז את ההחלטה….. אולי בכל זאת היה איזה גימיק להראות לבוחרים את החוק אשר גרם בינתיים לפילוגים חרמות וחיבורים קואליציוניים מוזרים!

בעניין השוויון ההייתי מציע שקודם תטפלו עם הרבה לב ושוויון בלתת את כל מה שמגיע לנפגעי הנאצים אשר על כספם אתם כל כך שומרים! תשיגו גם יותר שוויון בין "עמך" הספרדים עם אחינו האשכנזים, גם שוויון תעסוקתי בין נשים וגברים לא יזיק בכלל, ואולי גם שוויון בנטל בין לקוחות הבנקים והמנהלים ובחברות התחבורה שוויון ההטבות גם למוניות!

בינתיים תצילו את צה"ל בגדול אם לא תגייסו את כל החרדים, אולי רק לחודשיים בלבד, לאימונים למען יחזיקו קצת רובים במקום ספרים, ולהחזיר אותם מיד לרבנים!

עד אז נשאר הרבה נטל לעם אך בטח לא שוויון!!!

 

 

פריד אברהם.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זכותנו על הארץ לפי מקורות האסלאם/מאת: ד"ר יצחק בן גד

אריק זיו ויזר

המבצע הוכיח: הליכוד לא ראוי לשלטון

אריק זיו ויזר

איוולת שקד – מאה ימים בתפקיד

אריאל אילוז

אקוניס, עשייה ערכית ואמיתית

אריק זיו ויזר

דו"ח לוי – הכרעה היסטורית

אלי חזן

פרשיות השבוע – מטות – ומסעי

אלי כהן
דילוג לתוכן