18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

"אנו כממשלה מחוייבים לתנופת בניה בכל יהודה ושומרון"

שר התקשורת משה כחלון בצפון השומרון: אין הבדל בין אלון מורה ומבוא דותן למעלה אדומים ואלקנה

שר התקשורת משה כחלון, המשמש גם כיו"ר מרכז הליכוד, סייר היום בישובי צפון השומרון מלווה בצוות המקצועי של משרד התקשורת כאורו של ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה.
במהלך הסיור ביקר שר התקשורת  בישובים עינב, אבני חפץ, מבוא דותן, חרמש ופארק התעשיות הירוק שח"ק בצפון השומרון.
ראש המועצה גרשון מסיקה הציג בהרחבה בפני השר כחלון את הבעיות מולן ניצים תושבי השומרון בעקבות ההקפאה והתנכלויות שר הבטחון להתיישבות בתקופה האחרונה.
" לא יעלה על הדעת שממשלה תבחר כממשלת ימין על בסיס הבטחות לעם כי תהיהע ממשלה של המחנה הלאומי ובפועל מתנהלת כממשלת שמאל לכל דבר ועניין" – אמר מסיקה – "תושבי השומרון הינם אזרחים שויים לא רק בחובות אלא גם בזכויות. אף אחד לא עושה לנו טובה שהוא נותן לנו לחיות ולבנו. ממשלות ישראל לדורותיהן הקימו את הישובים והרוב המוחלט של העם תומך בצורה ברורה ומוחלטת בהתיישבות. אנו מצפים לא רק לביטול צו ההקפאה המחפיר אלא גם לחידוש תנופת הבניה בכל יהודה ושומרון. זה מה שמדינת ישראל צריכה וזה דבר העם בבחירות".
שר התקשורת משה כחלון אמר בישוב מבוא דותן:
"אין כל הבדל בין אלון מורה  ומבוא דותן למעלה אדומים ואלקנה. אנו כממשלה מחוייבים לתנופת בניה בכל יהודה ושומרון.
התנגדתי להקפאה עוד כשהוכרזה וההקפאה היחידה שיש לעשות כעת היא הקפאה של ההסתה הפלסתינאית בכלי התקשורת כנגד הזכות המוסרית והחוקית שלנו לחיות ולבנות בכל ארץ ישראל.
אנחנו נצמאים כאן בעמק דותן שבצפון השומרון, ערש ההסטוריה של העם היהודי. רוב האירועים בתנ"ך התרחשו כאן ואין אזור שיש לעם היהודי קשר אליו יותר.
התיישבות גדולה ופורחת ביהודה ושומרון היא אינטרס ונכס אסטרטגי של מדינת ישראל הן מבחינה בטחונית והן מבחינה ציונית-תרבותית. השומרון הוא לב המדינה ואנו כממשלה מחוייבים  לבנייתו ולפיתוחו.
במהלך הסיור סקר ראש המועצה מסיקה בפני השר כחלון את צרכי המועצה  והישובים בשומרון בתחום התקשורת והודה לשר על תנופת הסיוע להתיישבות שלו ושל משרדו מאז נכנס לתפקיד.
השר כחלון: "תשתיות תקשורת תקינות הן צורך חיוני ואף עשוי להציל חיים במידת הצורך. לכן חשוב מאוד להמשיך ולפתחן, לא פחות מכל אזור אחר במדינה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יולי בחזית ההסברה

אלי חזן

יו"ר חדש למפעל הפיס

זכותנו על ירושלים – היסטורית ומוסרית

אריק זיו ויזר

על נס הדאגה לקשישים ביהודה ושומרון

אריק זיו ויזר

השר ארדן וחוק האריזות

אריק זיו ויזר

בוגי נגד עמדת נאמן בנושא שכר הבכירים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן