16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

בוגי טוען : המצב בנושא הגיוס לא יכול להימשך בצורה הזאת

המשנה לראש הממשלה התייחס היום לנושא חידוש חוק טל

 

מדינת ישראל לא תוכל להרשות לעצמה להמשיך במצב בו קבוצה לא גדולה של אזרחים נושאת לבדה בנטל השירות והעבודה. לכן תמכתי בביטולו של חוק טל, שבעצם מנציח את המצב שבו אנו נמצאים כיום, ועלול להוביל אותנו לקריסה של מעמד הביניים שעובד, משלם מיסים ומשרת בצה"ל. התסכול של הציבור הזה מוצדק ומחייב טיפול יסודי בבעיה על מנת להוביל לשינוי דרמטי של חלוקת הנטל. זה הכרחי ובלתי נמנע.

מחובתנו להביא למצב בו יש גיוס של חרדים לשירות צבאי או לאומי-אזרחי, ואחר כך לגרום להשתלבותם בשוק העבודה. הכיוון הראוי הוא שיהיו מתי מעט שיוגדרו ככאלו שתורתם אמנותם, וכל השאר יגויסו ויעבדו. יש כיום בציבור החרדי ובקרב רבנים הבנה שהמצב הנוכחי לא יכול להימשך ומעגל הקסמים של מגזר שלם החי מתחת לקו העוני, חייב להיעצר. יש בקרב הציבור החרדי רצון להשתתפות בנשיאה בנטל ולא להיבדלות. יש לעשות זאת בהדרגה, מתוך הידברות ושכנוע כי הקרקע לכך פורייה, אך לא בהשנאה ובדה-לגטימציה כלפי החרדים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום השואה התשע"ב בסימן להספיק כל עוד אפשר

אלי חזן

בוגי על ועדת פלסנר : "תומך בראש ובראשונה בהידברות"

אלי חזן

סגנית השר ד"ר לאה נס: "הקמת מדינה פלשתינאית בגבולות 67' סכנה קיומית לישראל"

אלי חזן

שטייניץ התמוגג מהצטרפות ישראל למועדון ה – OECD

אריק זיו ויזר

שר החינוך ברעננה : "ביצענו שינויים מרחיקי לכת בתחום החינוך"

אריק זיו ויזר

ד"ר לאה נס בישוב אפרת: "הגעתי לכאן על מנת לחזק את התושבים"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן