33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

”אם תרצו” ו”גאווה בליכוד” – צעדו יחד במצעד הגאווה בתל-אביב

מצעד הגאווה בתל אביב – בגווני גאווה לאומית. לראשונה השתתפה במצעד הגאווה בתל אביב שהתקיים אתמול (ו’)  קבוצת הלהט”ב בליכוד,  “גאווה בליכוד“. לקבוצה הצטרפו  פעילי התנועה הלאומי-ציונית “אם תרצו” בהפגנת תמיכה בקהילת הלהט”ב .לעשרות פעילי הקבוצה הגאה בליכוד הצטרפו מאות מבאי המצעד ש צעדו עם מדבקות, חולצות ושלטי הליכוד שהביאו עמם הפעילים.

 

קבוצת “גאווה בליכוד” צברה לא מעט הישגים בחודשים הספורים מאז הקמתה ,ביניהם מפגשים מתוקשרים עם שרים וח”כים בליכוד והצהרות תמיכה בצד הצבעות אוהדות, כבמקרה התיקון לחוק הפרשנות המחיל מניעת אפליה על בסיס נטייה מינית על חקיקה ישנה. עם זאת, לעת עתה נמנעים כמה מבכירי הליכוד שהתבטאו בנושא  להצהיר על תמיכה בנישואים אזרחיים ולמגינת לב הקבוצה מעדיפים להימנע מפומביות בתמיכתם, על רקע הרגישויות הקואליציוניות. 

“העבודה עוד רבה, אך אנו מגלים תמיכה רבה לנושא השוויון הלהט”בי, המתבטאת בתקציבים הגבוהים ביותר שניתנו אי פעם למוסדות הקהילה, הצהרות שמסייעות במניעת הומופוביה, ופתיחות מחשבתית רבה. חשוב לזכור שגם ממשלות שמאל מובהקות לא קידמו נישואים אזרחיים בשל פשרות קואליציוניות, אז קל זה לא הולך להיות – אבל אנו מקדמים ונמשיך לקדם את השוויון הלהט”בי עד שכל אחת ואחד יוכלו להתחתן עם מי שלבם רוצה, לאמץ ילדים וליהנות מזכויות להם זכאים זוגות סטרייטים”, מסר ד”ר אוון כהן, יו”ר “גאווה בליכוד”.

לדברי עצמון יהב, אחראי מגזרים וקהילות בתנועת “אם תרצו”, “מדינת העם היהודי, ישראל, היא יוצאת דופן בנוף המזה”ת בכל הנוגע לזכויות הפרט, ביניהם גם זכויות הלהט”ב. אנו חושבים שיש לחזק ולקדם את הערכים הציוניים-לאומיים ליברליים, שבהם הזכות לחיות את חייך כרצונך. אנו רואים בשמירה על ישראל כמדינת לאום יהודית ציונית וליברלית בצד קידום שוויון זכויות לקהילה הגאה לא רק ערכים חשובים שאינם סותרים זה את זה אלא גם משלימים אחד את השני”.

כהן קורא לקהילת הלהט”ב להתפקד ומוסיף ש” רוב הקהילה הגאה, ממש כמו שאר  עם ישראל  הם בעלי תפיסות ציוניות לאומיות – והכוח של פרטי הקהילה יהיה משמעותי ככל שיותר יתפקדו וישפיעו על מנת לקדם השוויון. הדרך להזיז דברים היא אם כל להט”ב יתפקד למפלגה שבדרכה היא או הוא מאמינים וישפיעו על המתרחש כבשר מבשרה.אנו פקדנו 83 אנשים לתנועה היום, ואני מקווה ש התאים הגאים הקטנים יותר בשאר  המפלגות עשו  זאת אף הם”.

תנועת “אם תרצו” פועלת לחיזוק הציונות וערכיה לטובת כל הקהילות והמגזרים החיים בארץ.קבוצת  “גאווה בליכוד” מקדמת שוויון להט”בי בצד ותפיסות ציוניות לאומיות בתנועת הליכוד ובקהילת הלהט”ב. הקבוצה מורכבת מחברי ליכוד ותיקים ומתפקדים חדשים ועל אף היותה חדשה בנוף היא מהווה את התא המפלגתי הגאה הגדול ביותר בין שאר המפלגות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איזבל ודוד המלך לספריית הקונגרס האמריקני

אלי חזן

שוטרים נהגו בכוח בחוות גלעד, ח”כ לוין חוקר

אריק זיו ויזר

קילר אינסטינקט – לקרוא מקרוב על מצוינות של מקצוענים

אריק זיו ויזר

בהצלחה לסגן אלוף במיל’ ניר אבודרהם

שומרון הרעננה

אריק זיו ויזר

צוקית אהרון מתמודדת לארגון נכי צה”ל

אלי חזן
דילוג לתוכן