27.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

אורן כהן והפיקוסים של כפר סבא

המישנה לראש העיר, אורן כהן דורש מראש העירייה להקים ועדה לטיפול בפיקוסים בכפר סבא

המישנה דורש מראש העירייה יהודה בן חמו להקים ועדה שתטפל בפיקוסים בכפר סבא הגורמים למפגע בטיחותי בשל פירותיהם הנושרים מהעצים. גם חברי מועצת העיר צידדו בבקשה שבעקבותיה תוקם הוועדה

 

בישיבת מועצת העיר האחרונה העלה המשנה לראש העיר, אורן כהן, את דרישתו מראש העירייה יהודה בן חמו, להקים ועדה שתטפל בפיקוסים הרבים הפרוסים בעיר. הוועדה תנסה למצוא דרך לטפל במפגע שיוצרים העצים.

לפיקוסים יש יתרונות רבים. העץ חסכוני וניתן לאמר שהוא ”מסתדר לבד”. בצד היתרונות יש להזכיר גם את החסרונות המוכרים לכולנו: בעיית הפרי שנופל על הארץ וגורם לבעיות בטיחות ואסתטטיקה, העטלפים הנמשכים לפירות העץ, שורשים עוצמתיים היכולים לבקוע קירות ועוד.

יצויין כי למוקד העירוני מגיעות תלונות רבות בנושא הפיקוסים.

אורן כהן ביקש במסגרת הצעה לסדר מראש העיר להקים ועדה בראשות סגן ראש העיר ומחזיק תיק התרבות צביקה צרפתי שתבחן את הנושא ותציע דרכי פעולה אופרטיביות.

היוזמה לעניין החלה בפגישה של כהן עם תושב העיר רחמים עדן שהציף בפניו את העניין.

לדברי כהן ”מדובר ביוזמה חשובה מאד שכן כיום העירייה מטפלת בנושא בצורה ספורדית ונקודתית ויש להכין תוכנית רב שנתית שתתמודד עם הנושא אחרי שתשקול את כל ההבטים הנלווים”.

לכתה המקורית לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו דחה ברקת הרוויח/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

גפסו לדיין : “עמוד באומץ אל מול סחטני השלטון המקומי”

אלי חזן

ראש עיריית ירושלים נגד תלמידי העיר.-אריק זיו

אריק זיו ויזר

יש עתיד בליכוד עם אלעד המאירי ?

אלי חזן

מלחמה בדרום !

אלי חזן

האגרת של ברוך נתח למתפקדי תל אביב יפו

אלי חזן
דילוג לתוכן