23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

"רק עו"ד יאיר רביבו יהפוך את לוד לעיר משגשגת ופורחת"

להצהרה הזאת אחראי שר הפנים גדעון סער והיא נאמרה בערב הרמת הכוסית שערך עו"ד יאיר רביבו על רקע הבחירות לראשות עיריית לוד 


למעלה מ-1000 תושבים ותומכים הגיעו שלשום להרמת כוסית לכבוד השנה החדשה. האירוע היה פתוח לציבור והגיעו אליו לודאים חדשים לצד ותיקים, מוזמנים לצד סתם כאלו שאכפת להם מהעיר לוד ועתידה. אורח הכבוד היה ידידו של עו"ד יאיר רביבו, שר הפנים, גדעון סער, אשר סקר את פעילותו בעיר בתקופת היותו שר החינוך וכן את התוכניות שמונחות על שולחנו כשר הפנים. לקידום תכניות אלו יש חשיבות רבה לעתידה של העיר, ואין ספק שהקשר האישי בין שר הפנים לעו"ד רביבו, רק מוסיף ומחזק את סיכוי הצלחת העיר ושגשוגה.

שר הפנים, גדעון סער אמר בנאומו: "לוד חייבת לבחור במועמד הטוב ביותר והראוי ביותר", אין ספק שמחמאות אלו מחממות את הלב. מועמד הליכוד הבטיח פוליטיקה חדשה. פוליטיקה שיודעת לעשות את ההפרדה בין תמיכה פוליטית לעשייה פוליטית. בין תומכים לבין בעלי עניין. לא משנה מי תומך בו ולמה. אצלו בעירייה יעבדו רק אנשי מקצוע ישרים, חברי המועצה שלצדו יהיו ללא רבב! עו"ד רביבו הבטיח כי הוא עומד מאחורי הבטחתו זו, והוסיף: "נלחמתי עליה עד עכשיו והמלחמות הללו, עלו לי בהרבה מאבקים פוליטיים קשים שבזבזו לי זמן קמפיין יקר, אבל, את דרכי אף אחד לא ישנה. לכל הפעילים שלצדי, אני שולח ברכות והמון תודה. אני כאן למענכם ולמען הצלחת עירנו האהובה."

בסיום דבריו אמר עו"ד יאיר רביבו, מועמד הליכוד, המוביל בסקרים, בפער עצום, על כל יריביו: "אמרו לי שהערב משודר גמר 'המרוץ למיליון', ושלא יגיע קהל גדול לטקס, אבל אתם הגעתם בהמוניכם, כי אתם יודעים שהמרוץ האמיתי למיליון מתנהל כאן. אם נזכה בע"ה באוקטובר, יש סיכוי ששווי הדירות שלנו יעלה למיליון שקלים. זהו המרוץ האמיתי למיליון."

הקהל הרב שעטף את עו"ד רביבו באהבה, מחא כפיים במשך שעה ארוכה וסירב לעזוב את המקום. כתבנו, ניר טל, סייר בין התומכים הרבים וליקט מספר תגובות.

מיטל מזוז: " בראיה אובייקטיבית לחלוטין – מעולם לא נראתה תמיכה שכזו של שר פנים בישראל למועמד ראוי לראשות עירייה באף עיר אחרת ולכל אורך השנים! למי שמבין- יש פה הזדמנות יקרה מפז. אל תוותרו עליה. אל תוותרו על מה שמגיע לכם. צריך לאחוז טוב טוב את ההזדמנות הזו בידיים ולא להרפות. יאיר רביבו תודה!".

שקמה אטדגי: " יאיר השיר הכי מתאים לך ״ את שיש לי להגיד אני עוד אצרח אפילו בירח ישמעו, מי שיגיד לא כך, יבוא היום אוכיח צדקתי״ אני את והאל שלצדי עוד ננצח , לא בגלל הכוח רק בגלל הרוח הנושבת בליבי.. רק בגלל הרוח בתוכי בדמי בנשמתי״.

קרולין עטיה: "נגמר המרוץ למיליון מתחיל המרוץ לרביבו… רק יאיר רביבו יהיה ראש העיר הבא של לוד. שבוע מעולה!".

דבורה אייזנברג: " יאיר רביבו, לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, אני מאחלת לך הצלחה בתפקיד ראש העיר הבא של לוד, אתה ממשיכו הטבעי של מקסים לוי ז"ל, שדאג לתושבי לוד כמו האבא שלהם".

אריאל עובדיה: " בעזרת ה' שתבחר. שנה טובה ומתוקה הלוואי לראות מנהיג ישר בעיר הזאת, שתצליח בכל מעשה ידך לטובה! ודבר ראשון אחרי שאתה נבחר זה ניקיון ותשתיות בכל העיר ומצלמות הבטחה פיקוח בכל השכונות שלא יהיה בלאגאנים. רוצים עיר נקייה ונורמאלית בעזרת השם".

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיעת הליכוד ברעננה משתתפת בצערה של משפחת שלגי

אלי חזן

סגנית שר התחבורה,ח"כ ציפי חוטובלי ביקרה הערב ברעננה וחיזקה את הליכודניקים בדרך אל הקלפי

אלי חזן

תרגיל כולל ומקיף של פיקוד העורף ברעננה

אלי חזן

כמאה אנשי עסקים בתל אביב יפו השתתפו בכנס תמיכה בסגן ראש העיר ארנון גלעדי

אריק זיו ויזר

אילן כהן במפגש מרתק במטהו החדש ברעננה

אלי חזן

השומרון עם הפנים לגל"צ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן