11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

עכו ללא הפסקה

לאחר שבר לב כפה פרימריז, ושמעון בן דוד הוריד את המועמדות שלו, ולזר הוכרז כראש הרשימה, בהתמודדות בסניף נבחר ויקטור אלון למקום השני, ולמקום השלישי נבחר חסן מלחם, התוצאה הזאת לא מצאה חן בעיני בר לב, וקדימה לבית הדין.

ערבי מעכו: זכיתי במקום השלישי בליכוד

יו"ר סניף המפלגה, דוד בר לב, מכחיש וטוען כי ועדת ההיגוי העליונה טרם הכריעה מי יהיה השלישי ברשימה. חסן מלחם: "הם לא מקבלים את העובדה שערבי זכה במקום השלישי"

יפה ברנס פורסם: 24.09.08, 07:47

חסן מלחם (45), חבר סניף הליכוד בעכו, טוען כי זכה במקום השלישי בבחירות לפריימריס שהתקיימו בסניף בשבוע שעבר. הנהלת הסניף, ובראשה דוד בר לב, מסרבים לאשר זאת.

"מלחם התמודד על המקום השני והפסיד. לאחר שנוצרה בעיה, מי שזכאי להחליט על המקום השלישי זו ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד", אמר בר לב.

מתוך 54 בעלי זכות בחירה הגיעו לבחירות בפריימריס 28 איש בלבד. "שני מועמדים התמודדו בפריימריס: אני ומזכיר הסניף, ויקטור אלון", אמר מלחם.

פרסומת

"הוא קיבל 18 קולות וזכה במקום השני, ואני קיבלתי שישה קולות וזכיתי במקום השלישי. את זה הם מסרבים לקבל".

מלחם הציף בתחילת השבוע את העיר ואת רחבת הסניף בכרזות עם תמונתו, המודיעות כי הוא המועמד מספר שלוש שיתמודד למועצה ברשימת הליכוד, ונתן את יריית הפתיחה למלחמת כרזות. הכרזות שלו הוסרו והודבקו כרזות של המועמד מספר אחת, מאיר לזר. מיד לאחר מכן הוא חזר והדביק את כרזותיו, וחוזר חלילה.

"הם לא מקבלים את העובדה שערבי זכה במקום השלישי כחוק", אמר מלחם. "הגשתי את מועמדותי לפריימריס, שילמתי 1,000 שקל כמתחייב בחוק. ביום חמישי שעבר קיבלתי שיחה מאדם שלא הזדהה ודרש ממני להסיר את מועמדותי. שעה לאחר מכן שוב טלפון אנונימי שהציע לי לא להתמודד תמורת שוחד כסף. מיד נגשתי למשטרה והגשתי תלונה".

יו"ר סניף הליכוד, דוד בר לב: "מלחם עובד למען מפלגת 'צדק חברתי'. רבים ראו אותו בסניף של המפלגה בעיר העתיקה. המטרה היא להכשיל את הרשימה שלנו למועצת העיר. לפי חוקת הליכוד, חבר העובד למען מפלגה אחרת בלי אישור, מורחק מהמפלגה.

"העברתי תלונה רשמית למנכ"ל הליכוד וליועץ המשפטי בה אנו מבקשים להרחיק את מלחם. בהמשך הוא יוזמן לשימוע, שם יטען את טענותיו".

מלחם הודף את הדברים וטוען כי הוא נאמן לליכוד, ובסך הכל עסק בעבודות שיפוצים בסניף "צדק חברתי" בעיר העתיקה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עפולה : שלמה מליחי ריתק את תומכיו

אלי חזן

בן ארי – סקעת : מחזקת את המסעדה ברעננה

אריק זיו ויזר

אילן כהן הזמין את יו"ר הכנסת לרעננה

סיעת הליכוד ברעננה תרמה אוזני המן לעשרות קשישים

אלי חזן

סילבן הבטיח 20 כיתות חכמות בבתי הספר בעפולה.

אריק זיו ויזר

בית הדין:ג'ולייט לסקר מקום 2 בערד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן