25.2 C
תל אביב
8 במאי 2024
ליכודניק
הכנסת

נס האומנות של הקשישים והסטודנטים

התכנית “סטודנטים למען אזרחים וותיקים” בה זוכים הסטודנטים במלגת לימודים בגובה 5,000 ₪ בשנה זוכה להצלחה

מיזם משותף של התאחדות הסטודנטים והמשרד לאזרחים וותיקים הוליד תערוכה משותפת שהוצגה בכנסת במסגרת ציון אירועי יום הסטודנט הבינלאומי.

זו השנה השנייה בה מחלק המשרד לאזרחים וותיקים מלגות בגובה 5,000 ₪ לכ- 420 סטודנטים המתנדבים בתכנית חונכות לקשישים. התערוכה המוצגת בכנסת הינה תוצר של פעילות זו במהלך השנה האחרונה והיא מהווה רק חלק מהפעילויות הרבות בהן נוטלת חלק האוכלוסייה הצעירה יחד עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים.

 

סגנית השר, דר’ לאה נס: “במסגרת פרויקט הקשר הבן דורי, קדמנו בהצלחה בשנה האחרונה את המיזם המשותף של המשרד לאזרחים וותיקים והתאחדות הסטודנטים, ממנו נהנים באופן הדדי הסטודנטים המקבלים מלגת לימודים והקשישים הזוכים לחברתם של הצעירים ולפעילות חברתית משותפת. התערוכה המוצגת בכנסת היא תוצר של שתוף הפעולה זה אותו אנו מבקשים לקדם ולחיזוק הקשר הבין דורי בין הסטודנטים לאזרחים הוותיקים שמטרתו הנחלת ערכי כבוד והדר לאזרח הוותיק”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר הכנסת: “גנדי היה נאמן לאמת שלו, לא לסקרי דעת קהל”

אריק זיו ויזר

הצעת שר החינוך לתיקון לחוק זכויות התלמיד, אושרה היום , פה אחד בועדת החינוך לקראת קריאה שנייה ושלישית

אריק זיו ויזר

המירוץ של דליה איציק לנשיאות החל

אלי חזן

לבני חוזרת לאזור חיוג הליכוד ?

אלי חזן

אקוניס אחד מול כל השמאל

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת : יש לעגן בחקיקה איזונים רחבים ביחס לחוק חופש המידע

אלי חזן
דילוג לתוכן