40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

אקוניס אחד מול כל השמאל

במיוחד לאתר ליכודניק : נאומו של סגן יו”ר הכנסת בעת הדיון על הקמת ועדות חקירה למימון ארגוני השמאל

אדוני היו”ר, חבריי חברי הכנסת.

 

 

שוב פורצים לשיח הציבורי בישראל הביטויים המוכרים: “פאשיזם”, “סתימת פיות”, “לאומנות”, “פגיעה בדמוקרטיה” “עריצות הרוב” ו”כנסת קיצונית”.

 

 

הפאניקה שאוחזת לאחרונה בשמאל הקיצוני מזכירה שוב שאותם אנשים שאינם מבינים מהי דמוקרטיה, אותם אנשים שאינם מבדילים בין שלטון הרוב לבין הניסיון הבלתי פוסק שלהם ל”עריצות המיעוט” -הם דווקא אלה שרוממות שלטון החוק וחופש הביטוי זועקים מגרונם. אותם אנשים שכושלים במבחן המציאות פעם אחר פעם, שלא מקבלים את אמון הציבור ואת הכרעות הבוחר: השמאל בישראל!

 

 

אין דבר וחצי דבר שהוא אנטי דמוקרטי,  לאומני או סותם פיות בחוק החרם, שאני אחד מיוזמיו. נהפוך הוא: זהו חוק שנאבק בחרם שהכריזו “הדמוקרטים הדגולים שלנו” על מאות אלפי ישראלים שחיים, מתפרנסים, לומדים ומלמדים וגם צורכים תרבות ביו”ש.

 

 

או ההתנגדות לחוק למניעת תרומות של מדינות זרות לעמותות פוליטיות שהנחתי לאחרונה על שולחן הכנסת: זהו חוק שרק יחזק את הדמוקרטיה הישראלית. משום שאחריו לא יוכלו מדינות זרות – כמו גרמניה, הולנד, אירלנד ואחרות –  להזרים סכומי עתק לעמותות  כמו “שוברים שתיקה”, “רופאים למען זכויות אדם” או “בצלם” שמקדמות סדר יום פוליטי או רדיפה אחרי קציני וחיילי צה”ל.

 

 

המדהים הוא שמבקרי הפעילות הפרלמנטארית “מגייסים” למאבקם את מנהיגי הימין ז’בוטינסקי ובגין. פתאום, אתם מדברים עליהם בגעגועים עזים ובערגה. צביעות! האם כבר הספקתם לשכוח שגם אותם כיניתם פאשיסטים! מתנגדי הדמוקרטיה! אנשים מסוכנים!

 

 

עכשיו אתם מטיפים לנו, ממשיכי דרכם….כבר שכחתם שהנפתם לפני 30 שנה, בזמן מלחמת לבנון השנייה שלטים ועליהם הכתובת “בגין רוצח”!?…

 

הכנסת ה18 אינה כנסת “לאומנית” – היא כנסת לאומית. היא אינה “קיצונית”, היא פשוט ימנית, בדיוק כפי שרצה רוב בציבור הישראלי בבחירות 2009. היא אינה בבחינת “סתימת פיות”. לא אמרנו לאיש מה לחשוב או איך לחשוב. דרשנו  למנוע פגיעה באזרחי ישראל, שאתם מבקשים לדחוק לשוליים, רק משום שאינכם מסכימים לרודנות המחשבתית של השמאל הישראלי.

 

 

הניסיון להפחיד אותי ואת חבריי מלהמשיך ולחוקק חוקים שמעדיפים את מדינת ישראל, אזרחיה וחייליה – לא יצלח! תפקדינו הוא לייצג את בוחרינו ולפעול ברוח העקרונות של התנועה שבשמה נבחרנו – וזה בדיוק מה שאנחנו נמשיך  לעשות!

 

 

ומילה לחבריי בישראל ביתנו: אני מצביע בעד, כידוע לכם! אבל אני אומר לכם, אל תנסו להציג את עצמכם כימניים יותר ממישהו בליכוד. הימין האמיתי של ישראל  הוא הליכוד ולא אף אחד אחר!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מלחמה מיותרת מבית

אריק זיו ויזר

פתרון חוקי למשמיצים באינטרנט

אריק זיו ויזר

ח”כ לימור לבנת בתגובה לתוצאות הפריימריז בקדימה:

אריק זיו ויזר

“את המהפך האמיתי יעשה הליכוד”

אריק זיו ויזר

אושר חוק “משאל עם”-

אריק זיו ויזר

אלקין עומד על שלו : הועדה בראשה עומד תפעל כועדת חקירה

אלי חזן
דילוג לתוכן