26 C
תל אביב
8 במאי 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

משפחת גבאי – העסקנות המפד”לניקית באה לליכוד

לפני כשבוע נבחר נפתלי בנט לראשות המפד”ל, בחירתו של בנט ותבוסתו של אורלב סימנו את מיאוסו של הציבור הדתי לאומי בעסקנות העלובה שאפיינה את המפד”ל, עסקנות העומדת בניגוד גמור לרובו של הציבור הדתי לאומי המשרת והאידיאליסטי.

 

 

אך שריד של העסקנות הזאת נכנס לליכוד לפני כשנתיים וחצי כאשר משפחת גבאי מירושלים הצטרפה לליכוד. משפחת גבאי לא הצטרפה לליכוד ממניעים אידיאולוגים, אלא בשל סכסוכים עסקניים נטו בתוך המפד”ל.

יאיר גבאי, שנבחר מטעם המפד”ל למועצת העיר ירושלים הואשם ע”י חברי סיעתו כי פעל נגד המפלגה בבחירות וכי בניגוד להמלצתה לתמוך בניר ברקת המליץ למקורביו לתמוך בפורוש החרדי לראשות העיר ירושלים.

משהגיעו לליכוד לא לקחה משפחת גבאי פסק זמן בכדי להתאקלם ולהשתלב במפלגה החדשה, אלא מיד עטה על כל תפקיד אפשרי, כך הסתכסכה בתחילה עם ישראל יהושע מקבוצת אמסלם-קויפמן ולאחר מכן, בשל אינטרסים, היא משחקת במגרש של “הטובים”.

כדאי לציין שבאופן מפתי זכה יאיר גבאי לתפקיד ראש המועצה הדתית בעיר חדרה (???) הרחוקה 120 ק”מ מירושלים, והשמועות על קומבינות עם החרדים עפות באינטרנט.

והנה, לקראת הפריימריז בליכוד נרשמו גם האב למשבצת הארצית וגם הבן למשבצת ירושלים והביאו עליהם זעם רב בליכוד ושתי בדיחות:

משפחת גבאי הריצה לכנסת את האב, הבן ורוח הקודש.

מדוע לא נרשמה האימא למשבצת הנשים החדשות?

האב ירד מהמרוץ ובכדי לקדם את הבן לא בוחלת המשפחה בהפעלת מסכת לחצים עסקנית ומאיימת על כל העולם ובכך גורמת לעוינות כלפיה מחלקים גדולים בתנועה ובעיקר בירושלים, האופי המפד”לניקי של מלחמה על כל תפקיד ממאיסה את המשפחה בליכוד.

כשם שהמפד”ל נפטרה בשבוע שעבר מהעסקנות שהחריבה אותה, על הליכוד להקיא מתוכו את העסקנות של משפחת גבאי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אריאל מורלי מתמודד במשבצת הצעירים

אלי חזן

משה בר יתמודד על משבצת מחוז תל אביב

אלי חזן

“כשקטי עלתה על הבמה הרגשתי שבא לי לבכות”

אלי חזן

כך עשויה להיראות רשימת “הליכוד ביתנו”

אלי חזן

בוטל כנס הפעילים שתוכנן להיום (א’) בבית הלן קלר בתל אביב

אלי חזן

החזקה בנשים

אלי חזן
דילוג לתוכן