22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

תא הליכוד לביא גלעד כובש גם את המרכז הבינתחומי הרצליה

תא לביא גלעד

עוד תא ליכוד בולט בקמפוסים – תא לביא גלעד במרכז הבינתחומי

בשבוע שעבר התקיים במרכז הבינתחומי הרצליה "שבוע מעורבות פוליטית". במהלך השבוע התקיימו פאנלים והרצאות,אך הפעילות המרכזית הייתה יריד המפלגות בו הליכוד דאג להראות בשטח וזכה להתעניינות רבה מצד הסטודנטים במרכז.

על דוכן הליכוד היה אחראי יו"ר תא לביא-גלעד,יותם שוורץ,אשר דאג שהוא וחברי ליכוד רבים בקמפוס יאיישו את התא בכל שעות היום , יעניינו את הסטודנטים על קיומו של תא הליכוד בקמפוס ויצרפו ליכודניקיות וליכודניקים לתא הליכוד ולפעילות בצעירי הליכוד.

 

תא הליכוד במרכז הבינתחומי פועל זו השנה החמישית,את התא הקים בשנת 2007 עומרי אקוניס,רכז צעירי הליכוד היום, ובין הישגי התא מלבד צירוף סטודנטים רבים לליכוד יש לציין את נצחון הליכוד בבחירות המדומות אשר התקיימו כשבוע לפני בחירות 2009.

יותם שוורץ,יו"ר התא: "בניגוד לתדמית הקיימת כאילו במרכז הבינתחומי אין תומכי ליכוד והקמפוס נוטה שמאלה,בכל פעם מחדש אנו דואגים להראות שלא כך הדבר,הן במהלך השנים האחרונות והן במהלך השבוע הזה ניתן היה לראות כי דוכן הליכוד שקק חיים ומשך התעניינות רבה מצד הסטודנטים.

בשלושת הימים בהם התקיים שבוע מעורבות פוליטית נרשמו בדוכן מעל 50 סטודנטיות וסטודנטים אשר הביעו התעניינות בהצטרפות לתא לביא-גלעד ואנו מתכוונים להמשיך בפעילות אותה אנו עושים בשנים האחרונות,גם פנימית במרכז הבינתחומי וגם באופן כללי בצירופם של הסטודנטים לליכוד ולצעירי הליכוד.

אנו קוראים לכולם להצטרף לתא הליכוד ולהוכיח כי כמו הדעות בקרב הציבור הרחב גם אצלנו במרכז הבינתחומי כולם יידעו שרק הליכוד יכול"

 

להצטרפות לתא ניתן ליצור קשר:

יותם שוורץ-0542085857

דף הפייסבוק של תא לביא גלעד במרכז הבינתחומי:

http://www.facebook.com/groups/203199776424444/



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הלביאים נגד האויבים

אריק זיו ויזר

ועכשיו : קשרי החוץ של הליכוד בהונגריה

אריק זיו ויזר

בת אל זכריה : "כן היו צעירות באירוע הנשים, והרבה".

אריק זיו ויזר

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו"ר תא 'לביא גלעד' באוניברסיטת בר אילן

אריק זיו ויזר

רועי אלון מתמודד לנשיאות ותומך במושיקו פסל

אלי חזן

הצ"ח "חופש ההתאגדות והביטוי במוסדות להשכלה גבוהה" עברה בקריאה ראשונה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן