26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

תא הסטודנטים הרשמי של הליכוד נפתח בבן-גוריון

תא לביא גלעד לביא באר שבע

בראש תא "לביא-גלעד" עומדות במשותף שתי נשים- רון דדון ואורטל שמואלי

הקמפוסים בישראל ידועים בנטייתם הברורה שמאלה ובחלק מהמקרים אף נטייה לשמאל הקיצוני ולקבוצות אנרכיסטיות,אוניברסיטת בן-גוריון ובייחוד במחלקה לפוליטיקה וממשל מגדילים לעשות וסגל ההוראה לא מסתיר את נטייתו לשמאל הקיצוני וחלק מהסגל אף קורא להחרים את האקדמיה בישראל ואת מדינת ישראל בכלל.

 

הסטודנטיות רון דדון ואורטל שמואלי, חברות ליכוד, החליטו שהגיעו מים עד נפש ושחייבים להציג גם עמדות איתן מזדהה רוב הציבור בישראל ובייחוד בעיר באר שבע- עמדות מפלגת הליכוד.

במהלך השבועות האחרונים הן החלו לפעול בכדי ליצור גרעין איכותי של סטודנטיות וסטודנטים אשר לומדים בקמפוס בבן-גוריון ובשבוע האחרון,על אף הקור העז הן לא נרתעו, לא מהקמפוס העוין לעיתים ולא ממזג האוויר והקימו דוכן גיוס בכדי לקרוא לעוד סטודנטים להצטרף לתא הליכוד "לביא-גלעד".

ראשי התא מסרו : "לא הגיוני שבעיר שמזוהה באופן מובהק עם הליכוד לא תהיה גם נציגות אקדמית באחד הקמפוסים הגדולים בארץ,החלטנו לשנס מותניים ולעבוד קשה בכדי לייצג את עמדות הליכוד בתוך הקמפוס, שלעיתים נראה כי ישנו הבדל גדול בין הדעות בציבור או אפילו בקרב הסטודנטים הרבים בבן-גוריון לבין הדעות והמעשים אשר יוצאים מתוך הקמפוס מפי חלק מהסטודנטים ואנשי הסגל.

ההיענות לדוכן ולהקמת תא הליכוד היתה רבה,שמחנו לגלות כי גם בבן-גוריון ישנם סטודנטיות וסטודנטים אשר תומכים בליכוד ורוצים לקחת חלק בעשייה של התא בקמפוס ושל צעירי הליכוד באופן כללי,אנו מתכוונות להרים את דגל הליכוד בגאווה ולייצג את עמדות התנועה בגאון,אנו מתכוונות לשתף פעולה עם סניף הליכוד בב"ש ועם תאי הליכוד הפזורים ברחבי הקמפוסים בארץ"

 

לכל המעוניינים לקחת חלק בתא ניתן ליצור קשר :

רון דדון-0543240270

אורטל שמואלי- 0523000779

 

קבוצת הפייסבוק :

http://www.facebook.com/groups/107419549374795/

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הצעירים – דו"ח מצב 2012

אריק זיו ויזר

שאין לדרך צעירה חדשה ?

אלי חזן

מסביר את ישראל והליכוד בהונגרית

אריק זיו ויזר

הקבוצה הצפונית – ממשיכים לפעול לאחר הבחירות

מתן יו"ר האגודה בבר אילן

אלי חזן

אורן חזן: "דוד שאין קנאי ותחרותי"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן