30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

שלושת הליכודניקים המובילים

הבכיינות של ציפי, הרגישות של מרים, ההנהגה של שטייניץ

דבשת הערפל של ציפי לבני

 

ציפי לבני היא אישה מדהימה. היא כל כך מדהימה שאתה מבין מיום ליום איזה אזון יקרה ביום שהיא תהיה ראש ממשלה. היא קראה לנתניהו לקחת אחריות ולהתפטר. ממש את אופוזיציה למופת. מנחם בגין כמעט במיטבה…

בהקשר זה נשאלת השאלה כיצד ב"ידיעות אחרונות", ב"הארץ" וב"מעריב" אף אחד לא מזכיר לה כי היא אחראית לממשלה מושחתת שבה היא כיהנה כשרת חוץ, ממשלה שכשלה במלחמת לבנון וממשלה שקיבלה את החלטה 1701, על פי  חזונה של ציפי לבני וכולנו יודעים למה ההחלטה הזאת שווה.  לבני ביקרה את אולמרט אך נשארה דבוקה לכיסא שלה. מיסיס קלין היא לא. אולי מיסיס ערפל. אני זוכר כיצד שרת החוץ של אולמרט טענה כי אולמרט צריך ללכת אך נשארה דבוקה לכיסא שלה ולא הייתה מוכנה לקחת אחריות.

אין ספק כי נתניהו הרוויח נקודות בציבור מניהול השריפה בכרמל. אין ספק כי נתניהו נהג נכון גם כאשר מינה את ראש עירית נתניה מריים פיירברג לעמוד בראש השיקום. ואולם, הבולדוזר הנתנייתית מכירה את המערכת. היא הבינה כי תיאלץ לעבוד מול פקידים אפורים שיחתרו תחת המינוי שלה והדבר יחייב אותם לעבוד. היא הבינה באצילות וללא בכיינות שזה מה שיהיה ואם "לא רוצים לא צריך".כאשר משווים את הצעקנות של ליבני מול האצילות של מרים פיירברג איכר אין ספק כי מרים מנהיגה וליבני היא בכיינית.

 

הבריונות של בר און

בוקר יום שישי. רוני החל לפתוח את הג׳ורה שלו כאשר יצא והשמיץ את נתניהו על האחריות שלו לשריפה אך רוני הוא התאום של ליבני. מי לא זוכר כיצד הגן על אולמרט לאחר מלחמה כושלת בלבנון לאחר ועדת חקירה שסימנה את ממשלת קדימה כממשלה הכי כושלת מאז מלחמת יום כיפור. ממשלת קדימה העלתה את החמאס לשלטון והתוצאה : 8 אלף טילים על דרום הארץ, חייל חטוף, שרים שהלכו לכלא. מה רוני, שכחנו גם שר שבעת שהצביע על שליחת חיילים למותם ראשו, סליחה, לשונו התגלגלה בפי חיילת במשרד ראש ממשלה.

אז רוני אתה פתטי ועלוב. אבל אני לא שופט אותך בצערך. אני יודע שכואב לך לא להיות שר אלא ח"כ זוטר בספסלים האחוריים של הכנסת. השררה ברחה ממנו והוא מסתובב במסדרונות הכנסת כמי שכפאו שד.

 

בר און שילנסקי : את ההבדלים לא קשה למצוא

דב שילנסקי ז"ל שנפטר השבוע הוא אחד ממנהיגי חרות ההיסטורית. אדם עם הדר וכבוד. איש תנועת ז'בוטינסקי אמיתי ולא אופורטוניסט כפי שאנו מוצאים היום כאשר כל מה שמעניין את הפוליטיקאים זה רק הכיסא. תשאלו את בר און הבריון.

תל חי דב שילנסקי. זכרך יהיה חקוק בזיכרוננו לעד

 

סקר השרים

בסקר של ה Jerusalem Post שדן על תפקוד שרי הממשלה על מי מוביל בקרב שרי הממשלה כבש שר התקשורת משה כחלון את המקום הראשון. לא קשה להבין למה.

במקום השני, וזאת ההפתעה הטובה, נמצא השר גלעד ארדן. השר שתוקף ללא לאות את האופורטוניסטים מקדימה וכן המיועד לכהן כשגריר באו״ם.

המקום השלישי שייך לשר האוצר יובל שטייניץ שאין ספק כי עשה את העלייה הכי משמעותית. כאשר החל את דרכו כשר אוצר התייחסו אליו כאל בובה של ביבי. מתברר כי הציבור לא רואה בו בובה אלה ממש אוצר.

התייחסנו רק לשלושת המובילים שמביאים כבוד לליכוד כאשר הם מובילים מבין שרי הממשלה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

?האם נתניהו יצעד במצעד האיוולת

סער : סייען ולא מנהיג

אריק זיו ויזר

פרס יש לך יורש/ת

אריק זיו ויזר

חרדים בישיבה ולוחמים נרדפים

אריק זיו ויזר

יריב לוין שומר החותם של המערכת התקינה- יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

אביבה גלעד מגיע

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן