20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

רק אצל סגנית השר חוטובלי

בלשכת סגנית השר ציפי חוטובלי ישנו צוות כמעט חדש. אלי חזן תפס לשיחה את איתי רק – היועץ הפוליטי החדש שלה



"סגנית שר התחבורה מייצגת עבורי את ערכי הליכוד, את החזון הלאומי ואהבה הכנה והאמיתית לארץ ישראל ומורשת ישראל ראויה להערצה בעיני. אני מודה על כך שניתנה לי ההזדמנות לעבוד עם ציפי בעבור הצלחתה של ושגשוגה של ארץ ישראל". כך אומר לי איתי רק, היועץ הפוליטי החדש של חוטובלי. רק נכנס לנעליים מאוד גדולות. הוא החליף בתפקיד את דוד בן גיגי – היועץ הפוליטי הקודם של סגנית השר שהגיע איתה עד למקום הראשון מבין נשות הליכוד תוך שהיא מותירה מאחוריה ותיקות יותר.

רק בן 28 והוא שירת בצה״ל כמפקד צוות בחיל התותחנים בסדיר ובמילואים. "אני רואה את השירות הצבאי כזכות גדולה וחובה מוסרית", הוא מדגיש בפני.


הוא תושב העיר נצרת עילית ואף מכהן כחבר מועצת העיר. קורות החיים שלו כוללים בתוכם תואר ראשון בחוג למדע המדינה ולימודים רב תחומיים באקדמית עמק יזרעאל. שם הוא גם נשא בתפקידים ציבוריים כסגן יו״ר אגודת הסטודנטים ובשנה שלאחר הפך למנכ"ל אותה אגודה. בפריימריז 2012 שימש מנהל מטה בחירות של רוני שטרן (משבצת גליל והעמקים) ולפני חודשיים עבר לאתגר המשמעותי הבא של חייו אצל חוטובלי.


מתי בכלל התחלת בפעילות פוליטית ?

" את פעילותי הפוליטית התחלתי כבר בגיל 22, קצת אחרי השחרור. פגשתי את אחד המועמדים לראשות העיר נצרת עילית במפגש אקראי בחדר הכושר בעיר, לאחר כמה דקות שיחה הבנתי שהתחום מרתק אותי. אדרבא, לאחר כמה חודשי עשייה בקמפיין הבחירות ״נפל לי האסימון ״ והבנתי שזהו התחום שבו ארצה לעסוק במהלך חיי".



למה תנועת הליכוד ולא תנועה אחרת ?

"הליכוד עבורי היא תנועה עם שורשים אשר נטועים היטב בהיסטוריה של מדינת ישראל, החזון הלאומי שהליכוד מציג, משך אותי להתפקד ולהיות פעיל במפלגה. עוד בהיותי סגן יו״ר אגודת הסטודנטים, פעלתי במספר מישורים למען ארץ ישראל. באופן אישי, אינני מאמין במפלגות מדף, אשר באות וחולפות מהעולם, אני מאמין שהליכוד מפלגה בעלת עבר, הווה ועתיד וחזון איתן והפלטפורמה הטובה ביותר להשפיע על עתידה של מדינת ישראל.


מהשיחה עימו שהוא מאוד לוקאל פטריוטי לנצרת עילית. "אני רואה בנצרת עילית את חזון ייהוד הגליל", הוא מסכם. נדמה לי שעבודה לצד סגנית השר חוטובלי רק תסייע לו בכך.


לעמוד הפייסבוק של איתי רק לחצו על הקישור הבא

https://www.facebook.com/itai.rak

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מומלץ:הקליפ של צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

אפליית צעירים בוועידת הליכוד

העסקים מתחממים בצעירי הליכוד

Gilad Trugbild

לביא גלעד בר אילן : חושפים את האמת להתאחדות הסטודנטים

אלי חזן

בונים מחדש את יחסי החוץ של הליכוד

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד חולקים כבוד לחללים הדרוזים

אלי חזן
דילוג לתוכן