27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

על משק כנפי אלעד יונה

ליכודניק הראשון לזהות ? הכירו את אלעד יונה ממעלה אדומים 


צעירי הליכוד נמצאים בסוג של עדנה. לאחר שבמשך שנים פעילותם שותקה החל הליכוד בתמיכה שמעודדת פעילות מחודשת והדבר גורם לבולטות של תאים סטודנטיאלים, גופי נוער ואישים בתנועה. בתוך כך ישנם פעילים שלא רק מדברים אלא גם עושים. אחד מהם בולט מאוד בעת האחרונה. עדיין אין הוא מוכר בליכוד כולו אך לפחות ידע לומר שהוא היה הראשון לזהות את הפוטנציאל : אלעד יונה.

יונה בן 32, תושב מעלה אדומים וכיום הוא סטודנט לתואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה (מכללת רמת גן) במדע המדינה,יחסים בינלאומיים ותקשורת.

“במקביל אני מתחיל תואר שני בעקבות סיום התואר הראשון בקרוב” הוא אומר לנו בחצי חיוך.

“אני מאוד אוהב היסטוריה ואני חושב שיש הרבה מה ללמוד ממנה. בייחוד היסטוריה של מדינת ישראל”.

אז רגע, ספר לנו מהיכן צמחת?

“גדלתי במעלה אדומים למשפחה מאוד ליכודית והייתי מעורב לא מעט בפעילויות פוליטיות עד שהבנתי שאני מאוד רוצה להשפיע ולעשות זאת בעצמי. לכן, בעת האחרונה התחלתי במפקד גדול , לבד, אך בעזרת החברים שלי והקרובים האחרים שלי. זה לא פשוט לפקוד ואני גם אל אנקוב במספר על מנת לא לתת רושם מוטעה אבל אני כן יכול לומר שאני לא שוקט לרגע ולמצודת זאב אני מגיע לעיתים קרובות על מנת לשין טפסים”.

יגידו שאתה עסקן….

“אם לעזור לציבור ולחבר אנשים חסרי קשרים לשלטון על מנת שיעזרו לציבור זאת עסקנות אז אני משאיר לפרשנים לומר את דברם. התחלתי דרך שאני מאוד מאמין בה ולמען האמת היא מאוד קשה אך גם יש בכך משהו מהנה”.

אלעד שיחק כדורגל במשך שנים רבות אך בצבא שימש כתומך לחימה בגדוד קשר, ימ”ח הנדסה בפיקוד מרכז. ב – 8 שנים האחרונות משמש כסמנכ”ל חברת התיירות וההיסעים “כנפי יונה”. חברה שהגדילה את המחזור העסקי שלה באחוזים לא מעטים.

לצד הפעילות בליכוד מקיים אלעד גם פעילות מקומית במעלה אדומים. הוא שובץ במקום ה –  9 ברשימת “כחול לבן ” בראשות בני כשריאל בבחירות האחרונות לראשות העיר ולמועצה בשנת 2013 במעלה אדומים והוא חבר ועדת התחבורה והספורט בעיריית מעלה אדומים.

ועכשיו לזירה הארצית.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדרך לפשרה רצופה כוונות טובות

אלי חזן

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא לביא באוניברסיטה העברית

אריק זיו ויזר

מי המחליף של הרמלין

אריק זיו ויזר

פנייה לשר ארדן וקריאת יו”ר התא דור חרלפ לבחירות באגודת הסטודנטים

אלי חזן

פייגלין: “הפתרון לבעיות החוץ של ישראל – ראש ממשלה עם כיפה”

אלי חזן

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן