22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד מחדשים ומתחדשים

 

כנס צעירי הליכוד הפיח רוח במפרשים

 

המפנה המשמעותי בצעירי הליכוד החל לפני שלושה חודשים, אז החלו בפרסום די מאסיבי בחיפוש אחר בעלי פקידים בשלל תחומים. המייל של צעירי הליכוד התמלא בקורות חיים, עשרות ראיונות התקיימו וסוף סוף התקיים לו מפגש ההתנעה הראשון של צעירי הליכוד במצודת זאב, עשרות אנשים הגיעו ותיקים וחדשים. באירוע נכחו ראשי הצוותים, נציגי הנוער, הסטודנטים ורכזי המחוזות – כולם פעילים בהתנדבות למען ערכי הליכוד.

את הכנס פתח דוד שאין, יו"ר הצעירים שדיבר על החזון של הארגון, איך הוא רואה את השילוב של הצעירים בתנועה, "צעירי הליכוד יהוו גורם שרבים מתוך המפלגה ומחוצה לה ישאפו להיות חלק ממנו.. וזו רק ההתחלה!".

ח"כ בני בגין כיבד את הצעירים בנוכחותו דיבר על הנושאים הבוערים בסדר היום הציבור, על תפקידם של צעירי הליכוד בתוך המערכת הפוליטית והציבורית בישראל.  הוא שמח כמובן על כך שיש לא מעט נשים צעירות ב"צעירי הליכוד".

לבסוף התחלקו הנוכחים לצוותי העבודה והחלו לעבוד על תוכנית העבודה השנתית שלהם. כעת הצוותים, שעתידים להתרחב בשבועות הקרובים, יוצאים לפעילות ואין ספק שנוכחות צעירי הליכוד תורגש בשטח כבר בעתיד הקרוב. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כותרת בערבית: "צעירי הליכוד עלו במטרה להתסיס"

Gilad Trugbild

אורן חזן: "דוד שאין קנאי ותחרותי"

אריק זיו ויזר

פייגלין: "הפתרון לבעיות החוץ של ישראל – ראש ממשלה עם כיפה"

אלי חזן

צעירי הליכוד חולקים כבוד לחללים הדרוזים

אלי חזן

מסביר את ישראל והליכוד בהונגרית

אריק זיו ויזר

הסנה הבוער בתנועה

אלי חזן
דילוג לתוכן