30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

קדימה לימין שור

הקיץ של ליבני, דפני מנהיגות של פוך,איפה יוסי פוקס, אביב ערבי הופך לחורף איסלאמי,מצודת זאב בתנומה,,גלילי לאן, ירוחם הבלוף של מיצנע, יובל תתעורר.

קדימה ימינה פנה
אין ספק כי באביב 2009 הדברים הללו היו יכולים להישמע כהזויים. נתניהו תיזהר אדלר מימינך, הוא עקף אותך בסיבוב מימין. אחת מתוצאות הלוואי של המחאה האחרונה היא האינדיקציות כי קדימה מאבדת מנדטים. לא אחד או שניים אל קרוב לעשרה מנדטים. המנדטים אובדים למפלגות השמאל. המחאה פוצצה את הבלון משום ששם כבר לא קונים את הבלוף של חבורת רודפי השררה מבר און ועד רמון כבעלי אידאולוגיה שמאלנית אינטגרלית ולכן קיבלה המריונטה החלטה אסטרטגית להתהפך. מי שחיפש הוכחה לריקנות האינטלטקואלית והפוליטית של קדימה קיבל אותה כאן בצורה מובהקת. פתאום קמה קדימה והופכת להיות ימין קיצוני. שימו לב כי "מפלגת ההבלגה זה כוח" ומפלגת פינוי היהודים בהליך שעומד בהרבה סימני שאלה", מדברת בגוון של רוחות מלחמה. וואו, באיזה אקטיביזם תומכת המריונטה?
התוכנית של קדימה מקורה בהנחת יסוד כי מפלגות השמאל נוגסות בקדימה ולפיכך קדימה תתקוף מימין לליכוד כדי לגנוב מנדטים מהגוש הלאומי.
כך, בעת שהמזרח התיכון גועש ורוגש מהפכות במזרח וממערב לבני כנשוך הנחש רוצה דם. לבני רוצה מלחמה. מדוע? כי קיבלה כנראה מסרון מאדלר וכך היונה הפכה להיות נץ טורף.
לבני. עליך להיזהר כי אדלר וארד עוד עלולים מבחינתה להחליט כי מופז יותר מתאים ממנה ואז יעברו לתמוך בו.  הרי הם רואים את הסקרים והסקרים אומרים כי את הפכת להיות נטל על המנדטים מימין ולמופז יש סיכוי לגנוב מנדטים.
אז כאשר יתברר להם שהמלכה עירומה הם ינטשו אותך כי הם חייבים שלטון נקודה.

סקר של יוסי ודאנה משווקים פנורמה – פורסם ביום חמישי ברשת ב':
הליכוד 27 מנדטים
קדימה 18 מנדטים
ישראל ביתנו 16 מנדטים
ש"ס 12 מנדטים
ערבים 11 מנדטים
עבודה 10 מנדטים
מר"צ 6 מנדטים
הבית היהודי 4 מנדטים
האיחוד הלאומי 4 מנדטים
עצמאות של ברק 3


דפני מול ציפי

השבוע נשאלה דפני ליף, יוזמת המחאה, שאלה לא נחמדה על שרות בצבא. היא ניסתה להתחמק אך בערוץ 10 לא נתנו לה הנחות והמשיכו לשאול. או אז דפני המפונקת מכפר שמריהו עזבה את הראיון. צריך לזכור כי דפני נהנתה מתקשורת אוהדת כל הזמן, אבל מורכחים לומר את האמת : דפני לא נמצאת במאהל, דפני היא מנהיגה ששולחת את העדר לשכב על הגדר ואילו היא ? מעדיפה לא ללכלך את ידיה. ממש מנהיגה לדוגמא?
לעומתה, השבוע הייתה מנהיגה מהסוג שלא מפחד. ציפי חוטובלי. הציפי הנכונה בליכוד. ציפי הלכה לגוב האריות. לאירוע של גלעד שליט. שם אמרה ללא חשש שהיא מתנגדת לעיסקה. כל הפוליטקאים האחרים פחדו להגיע אך ציפי באה אמרה ללא מורא, ציפי הוכיחה שיש לה אומץ רב..
יוסי אתה חסר
השבוע התרגזו עלי הצעירים שהעליתי על פני השטח ביקורת כנגדם. הבקורת הופיעה כאשר הבהרתי כי יש בעיה כאשר התאחדות הסטודנטים פועלת בניגוד לפסיקת שופט ……. אז כל מי שמתרגז על הבקורת, שיתרגז.
לא מזמן היה בחור צעיר שקראו לו יוסי פוקס, במקצועו עו"ד. וכאשר היה רואה דבר שכזה הוא לא היה מבטל את זמנו ופועל מיד. מה לעשות אתם אולי צעירים בגיל אבל זקנים במעשים.
אביב ערבי
מי זוכר את כל מובילי דעת הקהל שהסבירו לנו את יופיו של האביב הערבי. ממש ארזי הלבנון והגזעים הגזעיים שלו. רק שכחו שהיכן שתהיה דמוקרטיה יקבלו את האחים המוסלמים. ככה זה בעולם הקרוב הסובב אותנו. עכשיו זה ברור:  במצרים תהייה ממשלה של האחים המוסלמים, בסוריה זה בדרך, בתוניסיה בהתהוות. ככה יהפוך אביב ערבי לחורף איסלאמי ראדיקלי.

מצודת זאב
גם השבוע אין שינוי במצודה. המצודה בקיץ נמה את תנומת החורף הארוך או לשון אחר – עובדי המצודה למיניהם יצאו לווקנס ארוך. אולי בצרפת? מי יודע. מה שבולט הוא שאין פעילות. התנועה במצודה נעה בין הקומות העליונות לקומה 3 שם נמצא הכסף.

גלילי לאן
לשכת נתניהו לא יודעת מנוח. הגברת אורית גלילי לקחה עליה את ההישג התקשורתי של הילדה הפליפינית ובית המשפט נתן צו גרוש. גלילי הודתה שהכל היה אסטרטגיה. השבוע החל דיון ער בפרשת המטפלת והחלו לחשושים בלשכת נתניהו כי גלילי היא לא סיפור הצלחה. מה גם שגורם בלשכה אמר היא כל הזמן זורקת נירות עמדה, חלקם הזויים, ובסופו של יום כאשר נייר אחד נתפס היא מציגה את האסטרטגיה שלה.
מרוב ניירות עמדה לא רואים כיוון.אותו גורם טוען כי ככה לא מכינים תנועה/מפלגה לבחירות.
אורית גלילי כנראה לא קראה את מלכים ב' שבו נכתב כי "אל יתהלל חוגר כמפתח". בתגובתה המנומקת לקחה עליה את הרעיון לקחת את הגברת נתניהו לחשיפה בנושא העובדת הזרה. השבוע שוב הובכנו כאשר התברר כי הרעיון לחשוף את שרה לא היה נכון. אורית גלילי חשפה את שרה בחזית מול תקשורת עויינת, מהלך שאולי צודק אך לא חכם.

מצנע
למצנע, בוודאי כאיש שמאל, יש יחסי ציבור מעולים. במשך השנים הסבירו לנו כי מצנע הלך לירוחם וניהל אותה בצורה מעוררת כבוד אך מתברר כי גם כאשר היה ראש מועצה קרואה מצנע נכשל. הוא פשוט גילגל את החוב של המועצה ליום שאחרי…  יתר על כן, הרי מצנע היה חייב להעביר את העיר לידי נבחר פוליטי כאשר היא נקיה מחובות או מסודרת תקציבית, אך מצנע בא ועשה סיבוב על ירוחם וכנראה מה שהציג בתקשורת רחוק מהמציאות. מצנע מרח את המדינה ואת תושבי ירוחם.
אם זאת התקווה של השמאל זאת פשוט בושה.
יובל תתעורר
השבוע התבשרנו כי מחיר הבלו על הדלק עלה. יובל שטייניץ עוד לא למד כי הדברים האלה מוציאים את הציבור לרחוב. למה למה למה? למה אתה לא לומד שיכול להיות שאתה צודק אך לא חכם. הרי בסוף כל מהלך כזה יתגלה כסוס טרויני בבחירות.
נתניהו ויובל. קיבלתם את האפשרות להיטיב עם העם, ואף אחד לא יצעק לכם כלכלת בחירות. אז תתחילו לתת לרזה ההוא מ2003 לעלות במשקל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מיקי לוי לקח ללב, דרעי לקח מהקופה הציבורית

אריק זיו ויזר

נתניהו צדק כאשר נאם בקונגרס

אריק זיו ויזר

קבינט המלחמה צריך להתמקד בלחימה , לא ביום שאחרי !

אריק זיו ויזר

הקוסם הפך ללוליין – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

מרכז או מתפקדים זאת השאלה

אריק זיו ויזר

ישראל היום המהפך השני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן