40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

פורום גליל גולן השתתף בועדת הכלכלה של הכנסת לחידוש הטיסות לקריית שמונה ותגבור הטיסות לצפון הארץ.

יו”ר ועדת הכלכלה של הכנסת ח”כ אופיר אקוניס זימן את פורום גליל גולן בראשות יו”ר הפורום חבר מועצת עיריית צפת שוקי אוחנה,ראש עירית ק”ש לשעבר סמי מלול ,מר יגאל בוזגלו, להשתתף בדיון שנערך בועדת הכלכלה ונושאיו המרכזיים היו הגליל והגולן.

במהלך הדיון הועלו נושאים חשובים ומרכזיים כגון פתיחתו של שדה התעופה בקרית שמונה והגברת הטיסות ממחניים למרכז הארץ כחלק בלתי ניפרד מהקמתו של בית הספר לרפואה בצפת המצריך הגברת מספר הטיסות וחיבורו של הצפון למרכז.
נושא בית הספר לרפואה וקידום הקמתו גם נידון במהלך הישיבה ואוחנה ציין לא פעם כי הקמתו של בית הספר לרפואה בצפת יהווה קרש קפיצה לגליל בכלל ולעיר צפת בפרט ומצפה ממשלת ישראל להקצות משאבים לקידומו של המהלך.
בנושא שדה התעופה בקריית שמונה החליטה הועדה להטיל על מנכ”ל משרד התחבורה מר יעקב גנות הכנת מסמך התכנות לחידוש הטיסות לק”ש עד לאפריל 2010.
פעילות זו מצטרפת לפעילות ענפה של פורום גליל גולן ובהם פגישות עם שרים וחברי כנסת לקידום נושאי הגליל כאשר הנושאים : זירוז גמר עבודות כביש 90, מעורבות רבה של הפורום בהקמת בית הספר לרפואה בגליל ואישורו בצפת, טיפול בנושא ישובי הגליל ומעורבות בנושא מפת עדיפות לאומית ,נושא הנחות למעונות היום בקריית שמונה,תמיכה בח”כ מירי רגב בהצעת החוק להנחה ב50% בכביש -6 לתושבי הפריפריה,פנייה לראש הממשלה לשינוי סדרי עדיפיות לפריפריה בנושאי חינוך,תעסוקה ועוד
ראוי לציין כי בממשלת ישראל בכלל ובליכוד בפרט מברכים ומעריכים רבות את פעילות הפורום ומערבותו בנושאי הגליל והגולן כאשר בכל יום מצטרפים חדשים לפורום מהגליל והגולן. בימים אלו עוסק הפורום בתהליך התפקדות מסיבי בשיתוף פעולה בן ערי הצפון ע”מ לחזק את הליכוד במתפקדים חדשים שירחבו את חברי הליכוד בגליל והגולן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ועכשיו : זמן אקוניס בקואליציה

אלי חזן

יו”ר הכנסת ישתתף בלוויה של מנדלה

אלי חזן

ארדן צדק השילוט בנתיבי אילון מסכן חיים/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

סקר ערוץ 1 : הח”כ הפעיל ביותר בליכוד – אופיר אקוניס

אלי חזן

ריבלין לבנקים: תוקם ועדת שרים מיוחדת לטיפול בפרי גליל ובמפעלים במצוקה

אריק זיו ויזר

ליכודניק לא נגע : “חוקי אלקין”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן