21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

עו”ד רמי גרינברג נבחר לעמוד בראש רשימת הליכוד לעיריית פתח תקווה

המועמד לראשות העיר, עו”ד רמי גרינברג, התמודד ביום ראשון ה-11/8 בבחירות פנימיות שהתקיימו בין חברי מועצת סניף הליכוד בעיר על הרכב רשימת הליכוד בבחירות המוניציפאליות ומוקם במקום הראשון ברשימה.
גרינברג זכה לתמיכה רבה ולניצחון גורף על שני מועמדים מרכזיים שהתמודדו מולו, חבר המועצה הוותיק איציק עובדיה ומועמד מחוז דן ברשימת הליכוד לכנסת ויו”ר הסניף, אורי פרג’, שנדחקו למקומות בלתי ריאליים ברשימה. הניצחון של גרינברג על ותיקי הסניף מסמל את תחילת החלפת הדורות בסניף המקומי ואי אמון של הצעירים במנהיגותם של אלה, שלטענתם הובילו לקריסתו של הליכוד במערכות הבחירות המוניציפאליות האחרונות בעיר.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התקשר לגרינברג מיד לאחר שנודעו התוצאות ומסר כי הוא שמח על התוצאות, מביע תמיכה בגרינברג כמועמד הליכוד בפתח-תקווה ומאחל להצלחתו.

לדבריו של גרינברג, “אני מודה לחברי מועצת סניף הליכוד שבחרו בי לעמוד בראש הרשימה של הליכוד לבחירות המוניציפאליות. אין ספק, כי היושרה, העשייה והאנרגיות החדשות שהליכוד משווע אליהם הרבה זמן ניצחו היום. עידן חדש נביא לתנועה ולעיר. עידן של פוליטיקה חדשה ונקיה מתככנות, עסקנות וקידוש האינטרס האישי“. גרינברג הודה לפעיליו הרבים שליווהו במהלך היום וערכו לכבודו מסיבת ניצחון לאחר שנודעו התוצאות בהשתתפות עשרות אנשים במטהו של גרינברג.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעיר מבטיח : משה שטרית מונה לסגן ראש עיריית בית שמש

אריק זיו ויזר

מפגן כוח נוסף למרציאנו

אלי חזן

74 רשימות הליכוד ו-65 מועמדי הליכוד לראשות הערים זוכים לרוח גבית מראש הממשלה

אלי חזן

באר יעקב פגישת פיסגה.

אריק זיו ויזר

לבנת מחזקת את הליכוד ברעננה

אלי חזן

רעננה : חם מאוד בקיץ בבחירות לרשויות המקומיות

אלי חזן
דילוג לתוכן