23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ליכודניקים עם דנילוביץ’ ?

בבחירות לרשויות המקומיות ייאלץ הליכוד לוותר על מספר מקומות בהם עדיף שלא יציג מועמדים כי פשוט אין לו סיכוי והתמודדות תעלה הון רב – לחינם. באר שבע היא המקום הראשון שבו עדיף לתמוך בראש עיר שאהוב על התושבים

 

* התמונה לכתבה מאתר ויקיפדיה 

 

יואב הוא מתפקד מפלגת העבודה והצביע אמת בבחירות. הוא מצביע עבודה מסורתי במשך שנים המאמין בסוציאל דמוקרטיה. הוא גר עם משפחתו בבאר שבע. המודעות הפוליטית שלו מאוד מפותחת – בוודאי בהשוואה לחתך הסוציו אקונומי אליו הוא שייך. בבחירות הקרובות הוא יצביע לרוביק דנילוביץ’. הוא די בטוח בהצבעתו. “אני מחשיב עצמי למצביע רציונאלי. לא מעניין אותי אם רוביק מגיע ממפלגת העבודה או לא. אני אצביע לו ולרשימה שלו. מצידי שמספר 2 יהיה עז ומספר 3 פרה”… 

 

יואב משקף את דעתם של צעירים רבים בבאר שבע. מהרגע הראשון שמגיעים לעיר ומדברים עליו עם תושבים, עולה התחושה שרוביק הוא בעצם סוג של “אסד מוסכם”, הווה אומר שהוא יקבל את מירב הקולות בבחירות. ומה באשר לליכוד אני שואל ? 

“לחברים שלך בליכוד יש בעיה. הם לא מביאים שום ערך מוסף. נתפסים כעסקנים מדרגה נמוכה ללא שום חזון. אני לא מתכוון לזלזל בהם אבל אני רוצה להצביע לראש עיר שיודע מה הוא עושה ורוביק הוא האדם”, אומר אלעד, תלמיד באוניברסיטה. “תביט מה הוא עשה לצעירים בנגב. הם מעריצים אותו כי הוא הביא תקווה ומעשים חדשים. קח למשל את מרכז “סטארט אפ” שמסייע לצעירי המקום והוא תמך בו בכל לב. זה מעיד עליו”. 

אורית הגיעה לבאר שבע מהוד השרון. היא למדה באוניברסיטת בן גוריון והחליטה להישאר במקום. באחד הימים התעצבנה על סוגיה הקשורה לעירייה ושלחה מייל לראש העיר. “תשמע, זה היה מדהים היא מספרת : לאחר יומיים אני מקבלת טלפון מעוזרת ראש העיר ששאלה אותי מתי אני רוצה להגיע לפגישה ? בהתחלה, לא הבנתי על מה היא מדברת משום שכתבתי את המייל בעצבים ושכחתי מזה. לאחר מכן נזכרתי. הגעתי לפגישה אצל ראש העיר באותו שבוע והוא שאל איך אפשר לסייע בנושא. אמנם, הוא לא הביא לי מימון לפרויקט שרציתי אבל את כל החסמים הבירוקרטיים שהיו לי הוא הסיר לאחר שהשאיר לי בפגישה את הטלפון האישי שלו ואמר לי לא להסס להיעזר בו. כל שיחה וכל SMS נענתה בעזרה”. 

 

ומדוע באתר ליכודניק מתמקדים בדנילוביץ’ ? משום שבבחירות הקרובות עלול הליכוד להעמיד מולו מועמד לראשות העיר, דבר שיצריך מימון שירד לטמיון וחבל. 

 

ממילא, המועמדים של הליכוד ינגחו האחד את השני בפריימריז. זה שיפסיד ממילא יתמוך ביריב של הליכוד וכך הליכוד יעצים את הפסדו. ממילא, לא מעט מאלו שהצביעו ליכוד בבחירות הכלליות יצביעו לדנילוביץ’. 

 

לכן, תחשבו על זה. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רעננה : חם מאוד בקיץ בבחירות לרשויות המקומיות

אלי חזן

“הב לנו שלוחה”

אלי חזן

מלחמה בדרום !

אלי חזן

סער הוזמן לרעננה

אלי חזן

הצלחה לתנועת הנוער ביתר בכפר סבא

אריק זיו ויזר

הנחה משמעותית של 50 אחוזים לסטודנטים רעננאים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן