23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

סליחה! " אבל הגיע הזמן להשיב אש לעבר מקורות הירי"

מזכירות הליכוד הינה מנהלת הליכוד בפונקציה בשם השוואה ממשלת הליכוד.

 

 

ביטול ישיבת המזכירות שעל סדר היום:

  1. דברי ראש הממשלה מר בנימין נתניהו(חבל שלא טרחו לציין שהוא גם יו"ר התנועה)
  2. בחירת מנכ"ל

 

הביטול נסב מסביב התארגנות כל חברי המזכירות להצביע נגד ההצעה מתוך אחריות שילוחית ואתית למנות אדם שדבק בו רבב למנכ"ל התנועה, ללא התייעצות והצגת אישיותו מול אלה שצריכים לאשר את מועמדותו.

תופעה זו של חוסר התייחסות , מחטפים והצבת עובדות של "ראה וקדש" חוזרים על עצמם בנושאים רבים הקשורים לקבלת החלטות גורליות בתנועה שבמקרים רבים גורמים נזק בלתי הפיך מבחינה ארגונית ואלקטוראלית בקרב מוסדות התנועה והציבור.

לצערי זמן רב יש לנו תנועה ללא רוח ונשמה ובהנהגה הקיימת אטימות מוסרית, יסוד התנועה באה מתרבות של ביחד כל אחד משליך קיסם למדורת השבט ויוצרת להבה יוקדת תמידית ומנצחת.

בהעדר מערכות קשב ותמיכה מצד ההנהגה נחלשות האנרגיות של היחיד שהוא המרכיב לקולקטיב הלהבות דועכות, המערכות קורסות, קיים רפיון ידיים חוסר מוטיבציה, העדר אש בעיניים וחוסר אמונה לשעוט אחרי הנהגה באש ובמים והתוצאות מדברות בעד עצמם בשלוש מערכות בחירות אחרונות עדות עובדתית אט אט מכרסם באנו וירוס זה ב-2006 קיבלנו 12 מנדטים ב-2009 קיבלנו 29 מנדטים ובבחירות האחרונות בעצם קיבלנו רק 20 מנדטים מספר מסורתי של מצביעי הליכוד בכל תנאי.

ערך מוסף לכל הנהגה לשאוף להגיע ל-40-45 מנדטים על מנת להקים ממשלה מושלת ויציבה וליישם את כל סעיפי המצע האידיאולוגי, החברתי, הכלכלי והמדיני שבעטיים תנועה זו כמה וצמחה(בעבר הרחוק המרכז עשה את זה).

הפרטה זו שעל פיה מותר לרמות, להתעלם, לזגזג, לחוסר התייחסות, למדר, ליצור מחנאות שעל מנת לנצח לא מקובלת הדבר בעוכרנו והרסני לאישיותה ולערכיה של התנועה. (ראה איחוד עם ישראל ביתנו)

יותר מאי פעם נוכח הלחצים ובידודנו בעולם יש למקד את כל המאמץ המרבי לשמור על אחדות פנים תנועתי גם שיש ניגודי דעות או השקפות יש להכריע אותם במוסדות התנועה באופן דמוקרטי.

חברי מרכז יקרים אם חפצי חיים פוליטיים אנו בוועידה הקרובה חברי המרכז שהם הריבון של התנועה על פי חוקת הליכוד סעיף 50 אנו חייבים לחולל שינוי במספר סעיפים בחוקת הליכוד על מנת לתת לגיטימציה לחברי המרכז ופעילי השטח כחלק אינטגראלי בהנהגת התנועה.

אנו כיום מצוידים בחוכמה שצברנו במשך חברותנו שנים רבות בתנועה פנינו כוסו באבק, בזיעה ובדם, יש באנו מיומנויות, תובנות, הצלחות וגם כישלונות שמקנים לנו ערך רב המעשיר את מחשבותינו מה ואיך עלינו לעשות למען הצלחת התנועה לשלוט ולמשול במדינה, אל לנו לחשוש עלינו לזכור כי בעברו האחר של הפחד נמצא החופש, כמובן שיש מקום מחייב שחברי המרכז ופעילי השטח יכנסו את המרכז לסיעור מוחות על מנת להגיע לנוסחא נכונה וברוכה לקראת הועידה ובדרך זו למנף למרב מנדטים בבחירות הבאות.

 

 

 

 

 

בכבוד רב

עבדכם הנאמן

שלמה מדמון חבר מזכירות

חבר מרכז "ומייסד"

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גרוש ילדים זו רשעות

אריק זיו ויזר

דרושה מפלגה דומיננטית – סיימון טמפלר

אריק זיו ויזר

נאמן למקורות – אלי חזן על האוטוביוגרפיה של פרופסור יעקב נאמן

אלי חזן

הדלפות המשטרה : מה ולמה

רונית טלבי

להצטרף לאיחוד האירופי? לא, תודה

אריק זיו ויזר

אלוף יואב גלנט, שיקר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן