25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

סיור צעירי הליכוד לתמיכה בישוב היהודי בחברון

במקביל להחלטתו של שר הביטחון לפנות את בית המכפלה בחברון מיהודים, עלו כ-30 מקרב צעירי הליכוד, נציגים מתאי לביא-גלעד ומהמטה הלאומי בליכוד אתמול, יום שלישי ה 3.4.2012, ביום שנקבע על ידי שר הביטחון כיום הפינוי של תושבי בית המכפלה בחברון, להביע את תמיכתם בישוב היהודי בחברון.

 

 

הסיור כלל ביקור הזדהות אל מול בית המכפלה שנקנה לאחרונה, במערת המכפלה, בבית הדסה, באתר חפירות תל חברון וסיור בעיר.

 

הסיור נפתח בביקור מחוץ לבית המכפלה ובמהלכו הניפו צעירי הליכוד את דגלי הליכוד וישראל בפני כלי התקשורת הרבים שנכחו במקום בכדי להביע את תמיכתם בדיירי בית המכפלה.

 

עומרי אקוניס, רכז צעירי הליכוד אמר: “דין קניין יהודי בחברון כדין קניין יהודי בשדרות רוטשילד בתל אביב!, כשם שליהודי יש זכויות לקנות דירה בתל אביב כך יש לו זכויות לרכוש דירה בחברון.”

 

ליד בית המכפלה נפגשו צעירי הליכוד עם סגנית השר גילה גמליאל ועם ח”כ ציפי חוטובלי, אשר הביעו את עמדתם בפני כלי התקשורת במקום, אודות הזכות למגורים בבית המכפלה ונגד החלטת שר הביטחון לפנות את תושבי בית המכפלה.

 

לאחר מכן, ביקרו המשתתפים בתוך מערת המכפלה,חלקם התפללו הניחו תפילין במקום, אכלו ארוחת צהריים לצד מערת המכפלה ומשם המשיכו וסיירו בתחומי הישוב היהודי בחברון בשכונת אברהם אבינו.

 

בחפירות תל חברון צפו על העיר חברון ועל מערת המכפלה.

 

בבית הדסה קיבלו המשתתפים סקירה היסטורית אודות תולדות הישוב היהודי בחברון, הרציחות שביצעו הערבים ביהודים במקום בפרעות תרפ”ט (1929), קשיי והתפתחות הישוב היהודי מאז ועד היום.

 

את הסיור הנחה במקצועיות ותוך העברת מידע רב, נועם ארנון דובר הישוב היהודי בחברון, אשר סקר בפני המשתתפים סקירה היסטורית אודות תולדות הישוב היהודי בחברון מאז ועד היום.

 

כמו בן שמעו המשתתפים הרצאה מפי הגב’ אורית סטרוק יו”ר ארגון זכויות האדם ביש”ע.

 

סיור זה התקיים במסגרת סיורי היכרות ותמיכה שמקיימים צעירי הליכוד מעת לעת ובהמשך צפויים סיורים נוספים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דניאל גלילי נגד חנין זועבי. Take 1

אלי חזן

“מי שלא מסתכל סביב הופך ללא רלוונטי”

אלי חזן

מי יפרוש ראשון ?

אלי חזן

מה שיועץ יכול להוביל – גרסת שלומי וריאט

אריק זיו ויזר

דור חרלפ הגיש מועמדותו ליו”ר מועצת צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד מארחים – סיימון טמפלר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן