20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בחירות 2013

נתניהו: "הדבק בסרבנות, לא יישב בממשלתי"

כך הצהיר ראש הממשלה בראיון נרחב שהעניק לחדשות 2, בתגובה לדברי יו"ר הבית היהודי בסוף השבוע שעבר

 

 

חודש לבחירות, העניק ראש הממשלה בנימין נתניהו ראיון טלוויזיוני נרחב לרינה מצליח ודני קושמרו, בחדשות 2. בראיון, התייחס ראש הממשלה לשורה רחבה של סוגיות, אך גולת הכותרת הייתה ללא ספק התייחסות ברורה של ראש הממשלה לדבריו של נפתלי בנט בתכנית "משעל חם".

 

כזכור, בנט הצהיר שאם יידרש לפנות יישובים יסרב לעשות כן, מה שגרר שובל תגובות במערכת הפוליטית בכלל ובליכוד ביתנו בפרט. ראש הממשלה ראה את הדברים בחומרה רבה והבהיר חד משמעית "זה חמור מאוד, כי הקיום של המדינה מושתת על הצבא, ואמר את זה בוגי יעלון והוא צודק – הצבא מושתת על מילוי פקודות וברגע שאתה  מתחיל לערער את זה ולא חשוב מאיזה צד אתה בא אתה מערער את המדינה…". נתניהו הבהיר באופן חד וברור "מי שדבק בסרבנות לא יהיה בממשלה שלי" ושכנשאל על פייגלין, שהצהיר לכאורה על תמיכה בדברי בנט,  שב והדגיש ראש הממשלה כי "מי שדבק בסרבנות לא יהיה שר בממשלה שלי".

 

בהקשר של המשא ומתן עם הפלסטינאים אמר ראש הממשלה "הפנייה הפלסטינית לאו"ם זו קריעת כל ההסכמים איתנו, אם הם הולכים באופן חד צדדי, אז רבותיי אנחנו לא נשב בחיבוק ידיים". על הבנייה ב- E1 ורמת שלמה אמר ראש הממשלה " אני אומר בצורה הכי ברורה – כותל זה לא שטח כבוש ולא אכפת לי מה יגידו, אני אגיד את העמדה הזאת, אנחנו נבנה בירושלים כי זו זכותנו. אנחנו מדינת ישראל, מדינת היהודים ונבנה בבירת ישראל".

 

מצליח וקושמרו ביקשו לדחוק מראש הממשלה להגיב על דעיכתה, לכאורה, של הליכוד ביתנו אך ראש הממשלה הבהיר: "אני מציע שתחכו ליום הבחירות, אזרחי ישראל ישלחו מסר לא רק בתוך המדינה אלא גם לעולם כולו", והוסיף כי "מי ישמע את התוצאות של הבחירות? אחמדיניג'ד, משעל, נסראללה, הם יחכו לסגירת הקלפיות והמדגם. והם ירצו לדעת דבר אחד – האם ראש הממשלה התחזק או ראש הממשלה נחלש. כי עבורם זה ישראל התחזקה או נכשלה… הם מבינים יפה מאוד שהדבר הקובע זה האם המפלגה שראש הממשל הולך איתה, האם היא גדלה או קטנה, אם היא גדלה ישראל התחזקה. וזה המסר שאני מצפה ואני מאמין שאזרחי ישראל יעבירו לאויבים שלנו בכולם כולו ביום הבחירות".

 

כסיכום לראיון, מנה ראש הממשלה את הישגי ממשלתו בארבע השנים האחרונות ואמר "מדינת ישראל היא פלא כלכלי, אמרו לנו שבחינוך אין תקווה, סובבתי את זה, אמרתי זה ייקח לנו עשור להביא את ילדי ישראל לעשירייה הפותחת בעולם ועשינו את זה. אנחנו הרי נשטפנו על ידי גל של מסתננים ובלמנו את זה, היום אפס מסתננים מגיעים לערי ישראל – אלו דברים שאני מאמין שאנחנו יכולים לעשות בתחומים נוספים". בהקשר זה, הצהיר ראש הממשלה שבממשלה הבאה תיק השיכון יהיה בידי הליכוד ביתנו והבטיח לפעול למהפכה בתחום הדיור, ממש כשם שחולל הליכוד את מהפכת הסלולר.

 

ראש הממשלה הרשים בראיון, השבוע יחל הקמפיין, אנחנו חודש לפני הבחירות – זה הזמן לעבוד במרץ למען הליכוד ביתנו ולמען מדינת ישראל – כי אם ראש הממשלה חזק, המדינה חזקה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כשריאל: "ישראל חזקה בהנהגת נתניהו- ראש ממשלה חזק".

אריק זיו ויזר

אקוניס הוביל את המהפך במוסינזון

אלי חזן

המטה החרדי בליכוד: עושים היסטוריה

אלי חזן

דנון כבש את ראשון לציון

אלי חזן

מצפן הבחירות של המכון הישראלי לדמוקרטיה

אלי חזן

יש על מי לסמוך במעלה אדומים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן