29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

האם דנון חושק בתיק השיכון?

הוא לא הכריז זאת המפורש, אך זה הרושם שעולה מנאומו במסיבת הודיה ונצחון שערך במוצאי שבת

 

חה”כ דנון הזמין את הליכודניקים לחגוג הדלקת נר ראשון של חנוכה באולם גאלה בראשון לציון, וההענות היתה מעל הצפוי והמשוער. האולם התמלא באורחים, והמארגנים נאלצו לבקש מבעלי האולם להגדיל את שטחו ולהזיז את הקיר שחצה לשניים את האולם הגדול. את הערב פתח הרב דוד לאו בברכה אישית למארח ובהדלקת הנר. הרב מיהר לעזוב כאשר הוזמנה למיקרופון הזמרת שולי נתן, שריגשה את הקהל בשיריה, שבסיומם שרה את “ירושלים של זהב”.

 

דני דנון נשא נאום תודה לציבור הגדול שבחרו בו בפריימריס למיקום גבוה ומכובד בחמישיה הראשונה של רשימת הליכוד לכנסת הבאה. כידוע הוא זכה ב36,800  קולות שמהוים 51% מקולות הבוחרים. הוא לגלג על הפרשנים בתקשורת שהופתעו מהצלחתו. ח”כ דנון אמר שאין להתפלא על התוצאה הזו, כי היא תוצאה של ארבע שנות “נאמנות משולשת”. כלומר נאמנות לארץ ישראל, נאמנות לחברי הליכוד, ונאמנות לערכי התנועה ולמורשת ז’בוטינסקי.

 

אבל את רוב נאומו הוא הקדיש לשיכון ובניה. הוא חיזק בנאומו את ראש הממשלה על ההחלטה לבנות את שכונת E1במעלה אדומים. “זו החלטה ציונית ליכודית” הכריז דנון. הוא הזכיר שבקדנציה הקודמת של נתניהו בראשות הממשלה הוא החליט לבנות את שכונת הר חומה. גם אז נשמעו התנגדויות דומות מאוד לימינו. אמרו שזה ישבור את הרצף הטריטוריאלי של המדינה הפלסטינית בין בית לחם לירושלים. פרשנים ניבאו שזה יגרום לסנקציות נגד ישראל, ושהעולם לא יאפשר לממשלת ישראל לבצע את התוכנית. אבל למרות זאת שכונת הר חומה נבנתה כמתוכנן, וכיום חיים שם ששת אלפים משפחות עם מערכת שירותים של בתי ספר קופות חולים מרכזים מסחריים ובתי כנסת רבים. “אנחנו אומרים היום לראש הממשלה: תהיה חזק! תבנה במעלה אדומים! ותבנה ביהודה ושומרון!”.

 

ואז עבר דנון לדבר על תרחישים פוליטיים. “הליכוד צריך להשאיר בידו את תיק השיכון. חשוב שתיק השיכון יישאר בידי הליכוד. אם בונים ברמת בית שמש ובאלעד דירות ב650 אלף שקל למגזרים מסוימים, אז צריך שיבנו דירות זולות גם לחיילים משוחררים, ובעיקר ביהודה ושומרון”. מהקהל נשמעה קריאת ביניים “אז תהיה אתה שר השיכון ותבצע את זה”. ח”כ דנון הגיב בחיוך רחב. דנון הוסיף “הבוחרים ידעו את העמדות שלי נגד ההקפאה ביו”ש ובעד הגברת הבניה, והמצביעים בי למעשה אמרו: אנחנו רוצים לראות את הגשמת הערכים האלה”. הוא המשיך את נאומו ואמר שעלינו לעבוד קשה בבחירות כדי שהליכוד יזכה ביותר מ40 מנדטים, ואז נוכל להשאיר בידינו את תיק השיכון ותיק הפנים. לשומעים לא היה ספק למי הוא מתכוון כאשר הוא אומר “בידינו”.

 

דני דנון סיים את נאומו בציטוט מדברי ז’בוטינסקי “ביום שירות אני כמוט נחושת, כגוש ברזל בידי נפח ושמו ציון. עשני כרצונך…”.

 

את הערב המוצלח הינחה בטוב טעם יעקב חגואל. יצוין שרבים מראשי הסניפים עזבו באמצע האירוע כדי להשתתף גם באירוע של גלעד ארדן ברחובות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלשטיין: “הציבור הדתי מבין שמפלגה גדולה היא הדבר הנכון”

אלי חזן

צמח הסברה בר בנהריה

אלי חזן

סקר דיאלוג: הליכוד ביתנו עם 39!

אלי חזן

ליכודניקים, ממה וממי אתם מפחדים?

אריק זיו ויזר

הליכוד ישראל ביתנו בהנהגת בנימין נתניהו לראשות הממשלה – הרשימה המלאה

אלי חזן

מטה הבחירות בכפר סבא: אורן כהן מונה ליו”ר

אלי חזן
דילוג לתוכן