23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מיהו יו”ר צעירי הליכוד ולאן נעלמה ועידת הצעירים ?

בימים בהם ממשלת המחנה הלאומי מקפיאה את הבנייה ביהודה ושומרון ושיערם של מנהיגנו מאפיר (בני בגין) ומקריח (בוגי יעלון) היינו אמורים לשמוע ולראות את אלו ששיערם עדיין פרוע, שיזכירו לנו את מצע הליכוד שהראשונים שכחו. השאלה הנשאלת היא מדוע לא שומעים על צעירים בליכוד, מיהו המנהיג שיוביל המחנה ולמה הצעירים לא מסוגלים לייצג נאמנה את האידאולוגיה של המחנה הלאומי ?

מקומם של צעירים בחברה בכלל ובמפלגה בפרט הוא חשוב ביותר. כולנו יודעים על החשיבות שייחס מורנו, ז’בוטינסקי, לנוער. מה הוא היה אומר על מצב הצעירים בליכוד ?

צעירים הם ששומרים על הגחלת האידאולוגית, נאמנים למצע באופן המובהק ביותר, ישרי דרך שלא שחקו במשחק הפוליטי, המיישרים מבט למנהיגיהם ומזכירים להם את שהבטיחו לבוחר ואת המצע שבשמו ניבחרו.

אני מבקש למחות בקול על כך שמוסדות הליכוד והמרכז כיום לא מחזירים לחיים את ועידת הצעירים.

אין יו”ר נבחר, אין מוסדות, “הכל באוויר” ויש מספר טוענים לכתר.

במצב בו אין סדר ומנהיגות מסודרת, קורה מצב מביך של מריבות בין צדדים בקרב חברינו לתנועה, כמו שקרה לאחרונה בין קבוצת חברים בליכוד לבין אחרים.

המריבה הנ”ל נסובה סביב השתתפות חלק מצעירי התנועה בכנס של יוזמת ג’נבה.
במקרה, הנני חבר טוב של שני הצדדים בויכוח, ולכן ארצה להפנות את תשומת הלב לא להחלטה של הראשונים להשתתף בכנס של היוזמה, אלא לכך שההחלטה להצטרף ולשים את סמל צעירי התנועה עברה ללא דמוקרטיה מסודרת ומוסד שמחליט על מדיניות. לפיכך, קרה מצב שייצוג התנועה בקרב “חובבי הסכם ג’נבה” של יוסי ביילין הפריע לחלק מן החברים שלא יכלו להביע את דעתם והתנגדותם באופן מסודר.

לעניות דעתי, הבעיה לא נעוצה בהחלטה להשתתף בדיונים, בהם ייצג את הליכוד גם השר בני בגין, אלא בהחלטה שלא התבססה על רוב דמוקרטי בקרב החברים וללא התדיינות. מצב זה של חוסר מוסדיות היא בעייתית מאוד ויש למצוא פתרון לכך!

חברים, אם הליכוד לא מסוגל לאגד את פעילות הצעירים, עלינו לעשות זאת בעצמנו!

בתחילה, עלינו להתאחד – כל קבוצות הצעירים השונות לידי קבוצת דיון אחת. יועילו ויבואו הצעירים מהקבוצות השונות ונכריז על פגישת צעירים (גם הנוער שבינינו!).

אל לנו לפעול באופן מנותק האחד מהשני, עלינו להתכנס ולהכריז על מנהיג מוסכם על כולם, גם אם יהיה זמני עד לבחירות.
אני מודע למצב הבעייתי שנוצר בעקבות נטישתו של יו”ר הצעירים לשעבר, יואל חסון, למפלגת קדימה והחלל הריק שנוצר כיוון שלא נתקיימו בחירות מאז, אך ישנם הרבה מאוד צעירים פעלתנים וחרוצים בליכוד שעושים עבודה קדושה וקשה עבור המפלגה ואפשר לשלב כוחות בין כולם ולפעול יחד באופן מסודר.

אני קורא לצעירים שפועלים בקבוצות שונות ליצור קשר עמי ועם מנהיגי הצעירים האחרים, על מנת לארגן פגישה, למסד את הפעילות של כולנו ולהפיח רוח חיים בועידת הצעירים. ייתכן וזה יקח זמן ויכול להיות שלא נגיע למבנה מוסכם בהתחלה, אך אם לא ננסה ימשיך מצב הצעירים להיות כמו שהוא עכשיו, ואז התנועה תפסיד, המחנה הלאומי יפסיד –
כולנו נפסיד !!

בכבוד רב,
אדי יאיר פריימן, 052-3866484.
רכז ארצי, תנועת לביא – בונים מחנה לאומי בקמפוסים.
[email protected]



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קול קורא לצעירים : מנציחים מורשת אקטיבית – מצטרפים למכון ז’בוטינסקי

אלי חזן

קריאה לצעירי ליכוד להשתתף במשלחת-הסברה להונגריה

אריק זיו ויזר

ברונשטיין מאמין בצוק איתן

אריק זיו ויזר

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

הצ”ח “חופש ההתאגדות והביטוי במוסדות להשכלה גבוהה” עברה בקריאה ראשונה

אריק זיו ויזר

דוד שאין הוא יו”ר צעירי הליכוד הנבחר

אלי חזן
דילוג לתוכן