19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

כח הפלד עם צעירי הליכוד בדרום

ביום שני שעבר בשעות הערב, התקיים אירוע השקה חגיגי של צעירי הליכוד, הקבוצה הדרומית, פורום הצעירים למען הדרום ותאי לביא-גלעד ספיר ובן גוריון והרמת כוסית לכבוד חג הפסח במעמד כבוד השר מר יוסי פלד.

 

 

במהלך הערב, אשר התקיים באוניברסיטת בן גוריון, הציגו את עצמם היו"רים של התאים ושל צעירי הליכוד, הקבוצה הדרומית.

בנוסף, ליאור רזניק,פעיל מרכזי ורכז הפעילות של  הקבוצה הדרומית ופורום הצעירים למען הדרום הציג את מייזם פורום הצעירים ואת הפעילות המתוכננת: חברי הפורום ייפגשו אחת לכמה שבועות-חודשים בכדי לעבור על הבעיות של האזור ושל הצעירים הגרים בו, לנסח פתרונות אפשריים ולאחר מכן יפעלו ברמה המקומית (מול ראשי עיר וחברי מועצה ליכודניקים או עצמאיים) וברמה הארצית (מול נבחרי הציבור של הליכוד) בכדי להביא לפתרונות ושינויים.

השר יוסי פלד בירך על הפעילות הצפויה ואף אמר כי הוא תמיד מופתע מרצונם העז של הצעירים לפעול בשטח למען החברה.בנוסף, השר סיפר על פועלו בממשלת נתניהו,עברו כילד בשואה ועל דעותיו בנושאים שונים, כגון כלכלה ובטחון.

האירוע נחתם בהרמת כוסית וברכת חג שמח.

צעירי הליכוד בדרום ימשיכו בפעילות האזורית והארצית על מנת לקדם את מטרות צעירי הליכוד ותנועת הליכוד בקרב האוכלוסייה הצעירה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראש הממשלה מוקיר את הקבוצה הרשמית של צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

"יחד – נחזיר את הכוח לצעירים !"

אלי חזן

תא הסטודנטים הרשמי של הליכוד נפתח בבן-גוריון

אלי חזן

יואב קיש מחבק את צעירי הליכוד

עינר אביב

פנאל מדיני בשיתוף התאים הפוליטים בבר אילן

אריק זיו ויזר

הזמנה לאירוע צעירים ייחודי בהשתתפות חברי כנסת

אריאל אילוז
דילוג לתוכן