19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מפגש לביא עם השר ארדן

חברי התא ממשיכים בקשר הדוק עם נבחרי הליכוד

מפגש חברי תא לביא עם השר להגנת הסביבה גלעד ארדן

 

 

ביום ראשון האחרון נפגשו חברי לביא בלשכתו של השר לאיכות הסביבה בירושלים. המפגש עסק  בנושאי איכות הסביבה ובנושאי השעה בתנועה ובממשלה. המפגש הוא חלק מפגישות עדכון של חברי לביא עם נבחרי הציבור של המפלגה.

לגבי נושא ההקפאה טען ארדן כי היו בעיות כלשהן בקבלת ההחלטה וכי הוא תקווה שהיא תסתיים במועדה. לדבריו, הארכת ההקפאה תשדר מסר למתיישבים, שעתידם הוא לבנות בית במקום אחר.

ארדן הוסיף כי למרות הביקורת יש להבין שבניגוד לקדנציות קודמות, הפעם ניצבים שני אתגרים בפני מדינת ישראל כמו ממשל פחות אוהד בארה”ב וכמובן האיום האיראני.

לגבי הנושאים הסביבתיים טען השר כי הוכפל תקציב החינוך הסביבתי כולל הכשרת מורים, הושם דגש על נושא המיחזור, חוק אויר נקי והמאבק בפליטת גזים רעילים. לגבי חוק הרעש, שהיה אמור להפחית את הרעש הבוקע מהמואזין במסגדים, טען השר כי שרים וח”כים פעלו בדרכים כאלו ואחרות למניעת אכיפת התקנה ובנוסף לאוזלת יד של רשויות האכיפה, אין מי שימנע זאת על אף היות הרעש חורג בהרבה מהמותר בחוק.

בנוגע לדחיית הבחירות למרכז, בחירות שבין השאר הותירו את אגף צערי הליכוד ללא יו”ר לעוד שנתיים לפחות, טען השר כי התנגדותו לדחייה הייתה ידועה אולם מפאת כבודו של ראש הממשלה הוא נמנע מלפעול. “אין ספק שזהו מצב אבסורדי שאין אחראי על העשייה של הצעירים” טען השר.

בפגישה סיכמו הצדדים לפעול בצינורות המקובלים על מנת לעורר את הנושא ואת אגף הצעירים במפלגה, שקרוב לחמש שנים נמצא ללא יו”ר ובנוסף לפעול בכדי לקדם נושאים סביבתיים כחלק מפעילותה של המפלגה, עם דגש על המוסדות האקדמיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיעת הליכוד ברעננה החליטה ליזום הצעה לפיה ייקרא רחוב על שמו של עוזי כהן ז”ל

אלי חזן

צעירי הליכוד – ערב נאומים

אריק זיו ויזר

הכהניסטים משתלטים על הליכוד

Gilad Trugbild

הבחירות לצעירים : שאין וקינן בסיבוב שני

אלי חזן

מורשת יצחק שמיר לצעירים

אלי חזן

תא לביא נגד הריסת ביתו של רסן רועי קליין זל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן