26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

כנס השדולה היהודים האמריקאית -האיפ”ק – האם ההאיפ”ק שינה את מדיניותו – נרקיס פ. אלפי וואשינגטון

לראשונה המדיניות של האיפ”ק נשמעת מנוגדת למדיניות הממשלה החדשה, שתי מדינות לשני עמים, העובדה שנשיא המדינה שמעון פרס אמר דברי שבח על יוזמת הליגה הערבית גם לא מקרית, הנשיא נשלח לייצג את הממשלה בכנס שנערך של השדולה היהודית אמריקאים בוואשינגטון ולבטח הדברים מתואאמים עם משרד ראש המשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא השתתף בכנס הוא טרם סיים לגבש את ההערכה מחדש של מדיניות החוץ של ממשלתו.
צלם: ג’יקוב ברי 
כתבת משנה : שירה אלפי  
הנשיא פרס הוסיף ואמר כי ממשלת ישראל תכבד את כל ההתחייבויות של הממשלה הקודמת, פרס גם אמר שבשנת 47 בן גוריון קיבל את החלוקה לאישות יהודית ואישות ערבית, שזה בעצם פתרון לשתי מדינות.

דייויד הורוביץ העורך הראשי של עיתון ה’רוזלם פוסט ומומחה לעינייני איפ”ק אמר לכתבת ליכודניק ” לדעתי איפ”ק פועל בתאום מלא עם ממשלת ישראל ואם ראש הממשלה בנימין נתניהו היה מתנגד נחרצות, אז לדעתי האיפ”ק היו מוצאים דרך נוחה אחרת לנסח את המכתב שיציגו הנציגים הפולטיים שלהם בגבעת הקפיטול לחתימה והמכתב הזה מדבר על חזון לשתי מדינות לשני עמים”. ו

מזה ניתן להעריך שראש הממשלה נתניהו יגיד בפגישתו לנשיא ארצות הברית ברק אובמה , שלא תהיה לו התנגדות לשתי מדינות לשני עמים עם הסתייגות לריבונות, היות שריבונות נותנת זכות לחתום בריתות להכנסת נשק ובהדרגה זה יכול להוות איום מעשי .

.למדינת ישראל , ומזה הוא מפחד ולא מעיקרון של שתי מדינות



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הכי ליכודניק לא בא לסער

אריק זיו ויזר

רק התבונה תוביל למסקנה בסכסוך הישראלי- פלסטיני

אריק זיו ויזר

הג’סטה של שבח שטרן לא עבדה על ביבי./ יוסי שחר

אריק זיו ויזר

פרשה אקטואלית:פרשת חיי שרה /מאת:זאב פז

אריק זיו ויזר

שובו של הסניף הירושלמי הגדול לפני שבת הגדול

אלי חזן

בורסת השמות שבדרך ללשכת נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן