30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

משכנעים בנמל ת"א ישן.

בוקר יום שישי. קבוצת צעירים מלאי אנרגיות מתאספים ליד "מקס ברנר" בנמל ת"א הישן. ביניהם ניתן לראות את אופיר אקוניס ומירי רגב, שני ח"כים לעתיד (בע"ה). לפתע יש מאיין נשמע ג'ינגל הליכוד. שיירת "ליכודיות" מופיעה במלוא הדרה כשבראש נוסע ח"כ גדעון סער.
כל הקבוצה מתארגנת ויוצאת ברגל לטיילת הנמל. לבושים בחולצות הליכוד ואחד מחזיק בדגל הליכוד. היעד: יושבי בתי הקפה והמסעדות בטיילת הנמל. עבודת שטח במיטבה. מירי, גדעון ואופיר פונים ליושבים במקום, תחילה יחד ולאחר מכן כל אחד בנפרד, מתנצלים על ההפרעה ומבקשים רשות להצטרף לשולחן. השיחה קולחת והשאלות אין ספור נורות לעבר המועמדים. גם מקומה של כתבת "קול ישראל" לא נפקד מהחבורה הססגונית של "הליכודניקים". הצעירים ששים אלי ראיון רדיופוני ראשון. סטודנטים דעתנים ומאמינים בערכי התנועה ובנבחרת הנפלאה המוצגת לציבור, לא נרתעים מהמיקרופון ומבהירים בבהירות ובנועם למה הפעם רק הליכוד.
העם ער ומתעניין בפוליטיקה אקטואלית.
קבוצת נשים לבושות בחולצות "נשים בוחרות בציפי ליבני" מתקרבות ופותחות בפרובוקציה. צעירינו, בהנהגת עומרי אקוניס, עוקפים אותן ופוצחים בשיר "עם ישראל חי". הנשים מצטרפות לשיר ולרגע נשכח הויכוח הפוליטי (ויכוח שכלל אינו קיים שכן, מה כבר אפשר להתווכח על "כאילו מנהיגה" שלא עשתה דבר במהלך עשר שנים בכמה וכמה משרדי ממשלה.
אנו ממשיכים בדרכנו. פוגשים בצעירים שזו השתתפותם הראשונה בבחירות. שיחות שכנוע, שאלות ותהיות.
בדרך חזרה לחניית הרכבים אנו עוברים ליד קבוצת צעירים שהשתחררו לאחרונה מצה"ל. חברה נפלאים שסיימו שרותם בתום מבצע "עופרת יצוקה" מתווכחים ודורשים תשובות.
לסיום היום אנו מתעכבים ליד "מוסך מוטורון" בנמל. לבקשת המכונאים ובעל המקום, נשלפים השלטים ומוצמדים לדלת הרחבה. "שביבי יקפוץ לבקר, נראה לו כמה אנו אוהבים אותו" הם אומרים בלהט שאינו מסתיר את הלחלוחית בזוית העין.
סיכומו של יום: אין תחליף לסיור ברחוב ובאתרים ולמגע האישי האנושי עם קהל הבוחרים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה עם שריון לליכודניקים בליכוד??? /מאת:משה איפרגן

אריק זיו ויזר

היפוך יועץ עורו?

אריק זיו ויזר

להציל את פולארד מאת: אפי להב

אריק זיו ויזר

סניף כפר סבא פותח את מערכת הבחירות

אריק זיו ויזר

הבועה מכפר אחים התפוצצה כפי שקרסה הבורסה/מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

הודעה:מטה סילבן שלום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן